Gå til innhold

Spm ang banning av 360


Anbefalte innlegg

Har tenkt litt på å kjøpe meg ny 360, da den jeg har nå er flashet.

Grunnen til dette er at sjangsen for å bli bannet er stor for tiden.

Tenker jo da på å bruke den gamle til offline spilling.. jeg kommer jo da til å flytte over hdd`n ifra den gamle til den nye, alt ettersom jeg spiller brente eller originale spill. Kan den nye også bli bannet, bare fordi hdd`n er brukt på brente spill? :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller ingen rolle, de banner som sagt ikke Xbox Live-kontoer. Hva om du kjente en som var spillanmelder og prøvde spillet hos han med din live-konto? De banner ikke for slikt.

Dessuten, registeret som lagrer spillte spill er internt i 360en og ikke knyttet til hverken minnekort eller harddisker og det er det minnet som gjør at MS vet hva du har spillt og når.

Lenke til kommentar

Achievements ligger på harddisk så om du spiller f.eks GOW2 lenge før release på en xbox som ikke er tilkobla nett, så hiver du den harddisken på en lovlig 360 og kobler deg på XBox Live så kan alle se at du har spillt GOW2. Men de banner ikke live-kontoer så dermed skjer det ingenting. Den lovlige 360en blir heller ikke bannet.

Endret av thklinge
Lenke til kommentar
Achievements ligger på harddisk så om du spiller f.eks GOW2 lenge før release på en xbox som ikke er tilkobla nett, så hiver du den harddisken på en lovlig 360 og kobler deg på XBox Live så kan alle se at du har spillt GOW2. Men de banner ikke live-kontoer så dermed skjer det ingenting. Den lovlige 360en blir heller ikke bannet.

 

Litt skeptisk til det der... ble nemlig bannet her selv, uten at jeg helt skjønner hvorfor. Eneste jeg kan tenke meg, er achievements fra cod5, som ligger på disken fra før release.

Achievemant her jo dato, så jeg tror det er derfor jeg ble bannet...

 

Noen som vet hvor jeg evt kan henvende meg, for å få rettet opp i "feilen"?

Endret av cossiemk1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...