Hjalmen Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Om jeg kjøper wow, må jeg oppgradere accounten med tbc og wotlk da? eller holder med med bare wotlk?..
Awsm Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 (endret) Begge to :)Først tbc for Outland og 60-70, så Wotlk for 70-80. Endret 17. november 2008 av Frozt
Hjalmen Skrevet 17. november 2008 Forfatter Skrevet 17. november 2008 joa, men charactern er 70, og skal i wotlk nå så da tenkte jeg kanskje at man ikke hadde bruke for tbc
Plaza Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Om du skal legge til WotLK, så må TBC være installert.
Elvorn Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Siden du snakker om å oppgradere accounten, og charen er lvl 70, behøver du bare oppgradere med wotlk.
John Keats Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 joa, men charactern er 70, og skal i wotlk nå så da tenkte jeg kanskje at man ikke hadde bruke for tbc Hvorfor spør du da når du åpenbart allerede har oppgradert med tbc?
Plaza Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Kanskje han lurer på om han er nødt til å a TBC installert på PC'en før han installerer WotLK. Om det er det du lurer på så er nok svaret: Ja, du må ha Original WoW og TBC installert på PC'en før du installerer WotLK.
kragh Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Kanskje han lurer på om han er nødt til å a TBC installert på PC'en før han installerer WotLK. Om det er det du lurer på så er nok svaret: Ja, du må ha Original WoW og TBC installert på PC'en før du installerer WotLK. Henrik!? Stemmer at du må ha både original og tbc installert ja ^^!
El Fantasma Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 (endret) Kanskje han lurer på om han er nødt til å a TBC installert på PC'en før han installerer WotLK. Om det er det du lurer på så er nok svaret: Ja, du må ha Original WoW og TBC installert på PC'en før du installerer WotLK. Ja, men han sier jo at han har en lvl 70 karakter... Så jeg regner med du mener at du skal installere WoW på nytt og lurer på om du kan gå direkte fra vanlig WoW installasjon til WOTLK? Nei, det kan du ikke. Du må installere vanlig WoW, så TBC og så WOTLK til slutt. Endret 17. november 2008 av Maverick2002
Plaza Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Kanskje han lurer på om han er nødt til å a TBC installert på PC'en før han installerer WotLK. Om det er det du lurer på så er nok svaret: Ja, du må ha Original WoW og TBC installert på PC'en før du installerer WotLK. Henrik!? Stemmer at du må ha både original og tbc installert ja ^^! Om du tror jeg heter Henrik, så tar du nok feil ;p
kragh Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Kanskje han lurer på om han er nødt til å a TBC installert på PC'en før han installerer WotLK. Om det er det du lurer på så er nok svaret: Ja, du må ha Original WoW og TBC installert på PC'en før du installerer WotLK. Henrik!? Stemmer at du må ha både original og tbc installert ja ^^! Om du tror jeg heter Henrik, så tar du nok feil ;p Pokker! Samme nick, different RL! Du vil for alltid være min Henrik uansett!
Plaza Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Kanskje han lurer på om han er nødt til å a TBC installert på PC'en før han installerer WotLK. Om det er det du lurer på så er nok svaret: Ja, du må ha Original WoW og TBC installert på PC'en før du installerer WotLK. Henrik!? Stemmer at du må ha både original og tbc installert ja ^^! Om du tror jeg heter Henrik, så tar du nok feil ;p Pokker! Samme nick, different RL! Du vil for alltid være min Henrik uansett! Yay ;D
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
World Of Warcraft Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 For å være på den sikre siden, det er forskjell på å ha installert WoW, TBC og WLK på PCen og å ha en account som man kan bruke i WoW, TBC og WLK.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå