Balleflass Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 (endret) Skal ha ny tlf. min gamle k750i tok kvelden for en stund siden her. har tittet på Nokia E90, Lg Kc910, Sony Ericsson X1 og Htc Touch Pro. klarer ikke helt å bestemme meg. har bare prøvd HTC touch pro og den virker veldig god. har ikke prøvd dem andre. trenger en som er grei å surfe på nettet md, bra kamera er også kjekt men ikke så nødvending. er hovedsaklig lett å sende meldinger md, bra nett surfing løsning og bra til å vise film på. liker å ha fullt fysisks tastatur md Æ Ø og Å. vet ikke om LG kc910 har det. og btw telefonen må være stabil. hadde vært fint md no feedback. mvh Erik Endret 18. november 2008 av Timmeyh
1915 Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 jeg har selv lg ku990. synes det er ganske bra jeg =) bra til mitt bruk men den nye lg kc910 skal vist også være bra og de nye samsung tlf er også bra go go for lg eller samsung
Balleflass Skrevet 16. november 2008 Forfatter Skrevet 16. november 2008 en kamerat av mæ har hatt lg i 4 år, bytta tel sony ericsson nå. og han sier at lg telefona han hadde var ustabile og litt småtteri på dom. men kan såklart hende dom har forbedra sæ såklart. har aldri prøvd LG. men veit itte om je vil ha Windows mobile eller no annet. har prøvd windows mobile på min gamle s710 og det var et hellvette, men er ikke sikkert det har noe md op systemet.
Balleflass Skrevet 18. november 2008 Forfatter Skrevet 18. november 2008 valget står nå mellom LH kc910 og HTC touch pro. hva bør jeg velge? noen md erfaringer her? mvh Erik
1915 Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 LG har lest at det er en produksjons feil med htc pro at batteriet bare funker i 1 time. er feilproduksjon. gå for lg =)
Balleflass Skrevet 18. november 2008 Forfatter Skrevet 18. november 2008 min bror har en HTC touch pro og den varar lenge sa han. og den varar enda lengre hvis man husker å skru av skjermen da man ikke skal bruke den på lenge som f.eks over natta (bare trykke en gang på on/off knappen så slokker skjermen) grunnen til at je ikke klarer å velge er om LG telefoner er brukbare og om dem er flinke tel å levere en bra telefon. sånn; bra skjerm, bra touchscreen, java/flash støtte osv...
1915 Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 helt okei tlf hvis du ikke har det så voldsomt travelt. er litt treig programvare på den.
Balleflass Skrevet 18. november 2008 Forfatter Skrevet 18. november 2008 alle windows telefoner er vel litt trege. eller generelt smartphones og pda
Balleflass Skrevet 18. november 2008 Forfatter Skrevet 18. november 2008 sa je at det var det? sorry. veit ittno om LG telefoner så det er liksom dæffor je spør hva ville du gått for av pro og kc910
Balleflass Skrevet 18. november 2008 Forfatter Skrevet 18. november 2008 noen som vet når LG kc910 kommer md norskt tastatur på skjermen. eller om det er no programvare ute for å få det?
Tritrans Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Jeg så en video om LG'en. Som du sier vil du ha noe lett å skrive med? Flipp LG'en over og du får et stort tastatur som på iPhoen eller iPod, men dette vet du vel. Også ville jeg gått for LG'en. Den ser bra ut etter mitt syn
Balleflass Skrevet 19. november 2008 Forfatter Skrevet 19. november 2008 gi noen grunner for at dere vil velge LG`n a. for je har et tilbud på 3500 kr på en HTC touch pro av min bror og så selger cdon LG for 3700 ca. hvorfor velger dere LG telefonen istedet?
Balleflass Skrevet 19. november 2008 Forfatter Skrevet 19. november 2008 (endret) trenger den som er mest stabil og som er best på Nettsurfing, altså best touchscreen, flash/java og sånn og såklart nettsie zoom. Endret 19. november 2008 av Timmeyh
Tritrans Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 gi noen grunner for at dere vil velge LG`n a. for je har et tilbud på 3500 kr på en HTC touch pro av min bror og så selger cdon LG for 3700 ca. hvorfor velger dere LG telefonen istedet? Hører at LG's touch har *nesten* like bra touch som iPhone (tror jeg ikke helt på, men man skal da høre mye i livet:P). Det den får mest skryt på er det sinnsyke kameraet! Alle som har den/sjekket den ut synes det er jævlig bra bilder på den. I tillegg er det en "slow motion" function på den (ganske stilig) når du filmer
Balleflass Skrevet 19. november 2008 Forfatter Skrevet 19. november 2008 hvordan kameraet er bryr je meg i grunn ingenting om. bare den har en bra nettleser og er stabil og ikke så altfor treig så går det bra. og vet fortsatt ikke ennå om je liker touch tastatur best eller fysisk qwerty. har hatt qwerty før og det funka veldig bra.
Tritrans Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 bare den har en bra nettleser Da er nok ikke dette telefonen for deg. Du tenker sikkert at det er slik som på iPod og iPhone, men det er desverre i vanglig mobil format. Altså: alt sammen blir komprimert til mindre størrelser og de som har egne sider for mobilen kjører dette så, nei, det er nok ingen bra nettleser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå