Gå til innhold

TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB m/WINBOND


niteass

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg husker så er vel denne brikker like bra eller bedre i tester som f.eks. Corsair sine, så jeg vil si at det er kvalitet (har nettopp kjøpt 4 brikker)

 

Winbond er produsenten av selve minnebrikkene på ramen, de skriver på dette da Winbond skal være av litt bedre kvalitet

Lenke til kommentar
PC3700 fra TwinMOS har det vært mange problemer med, ville ikke anbefalt å kjøpe den

 

Jeg har ikke hørt folk si de har problemer med denne brikken, bare sett slike kommentarer du kommer med nå (har hørt om at mange har hatt problemer med PC3700). Har ikke sett noen som har kjøpt de og klagd.

 

Men ville ikke kjøpt de selv siden det går et slikt rykte. Kjøpte selv 512MB PC3200 m/Winbond for en liten stund siden. Ikke problem med de enda, men kjører bare på 266MHz nå :(

Lenke til kommentar

Corsair bruker winbond derfor er testene like. Ellers vill jeg si at dette minne er KONGE og like gott som GEIL og Cruical sine low latency minner. Faktist på www.asusboards.com for de hoyere overclock og bedre timinger som har winbond en de som har Cruical.

 

Har sjolf dual DDR på 400Mhz med 2 3 3 6 2.. stabilt som faen..

Lenke til kommentar
Men har d noe å si om jeg mixer denne brikken med en denne:DDR-DIMM PC2700 256MB DDR CL2.5

- Minne 184-P (for DDR-PC333MHz) eller går det helt fint?

 

Det går fint ,men hvis du ville ha lest noen har hardware.no sine guide ville du ha funnet ut at alle minnnebrikker er bakoverkompatible og dermed så passer pc3200 ram med 2100ram.

Lenke til kommentar
Men har d noe å si om jeg mixer denne brikken med en denne:DDR-DIMM PC2700 256MB DDR CL2.5

- Minne 184-P (for DDR-PC333MHz) eller går det helt fint?

 

Det kan gå bra, men kan også risikere kompatabilitetsproblemer avhengig av plattform. Minneinnstillingen i bios bør være etter "dårligste" minnebrikke (dvs. CL2,5 eller sågar CL3).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...