Gå til innhold

Spille flight sim X på bærbar pc


Pariuss

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på hvordan det er å spille Microsoft Flight Simulator X på en Acer Aspire 6920G T8100? Jeg lurer på om det vil kjøre bra eller om det er lurere og kjøre på en stasjonær PC. Jeg lurer også på hvordan "utstyr" jeg trenger for å spille spillet ordentlig. Mulig jeg skulle postet denne tråden i spillforumet men jeg satset på å sette den her, mod kan bare flytte emnet hvis nødvendig. Spesifikasjonene på PC'en er :

Prosessor: Intel Core 2 Duo

Prosessorhastighet: 2100 MHz

Minne installert: 4096 MB

Harddisk #1: 320 GB

Grafikkontroller: Nvidia GeForce 9500M GS

Grafikkoppløsning: 1366x768

Skjermstørrelse: 16,0 tommer

Trådløst nettverk: 802.11g (54Mbps), 802.11n (draft), 802.11a (54Mbps)

 

Takk for all hjelp!

Endret av LarsaDudn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer jo ann på om du legger høy vekt på grafikken eller ikke.

 

Eg spiller dette spillet på en HP 6910p, men har helt grunnleggende grafikk og minimale detaljer(litt er det jo, men minimale). Grafikken er ikke det eg prioriterer og her spilles spillet veldig bra.

 

Av utstyr må eg anbefale:

- En skikkelig joystick(forefeedback er morro, men ikke nødvendig)

- Gode pedaler

- TrackIR 4 Pro

- Separat headsett(igjennom eget lydkort slik at du kan få radio på headsett og lyder i høytalere)

Lenke til kommentar

Jeg vet i hvertfall at det er noe det er krevende for! Min pc klarer det så vidt med en 8800GT, Intel® Pentium® D CPU 2.80GHz, og 4GB RAM 533MHz.. Klarer ikke større byer som New York, LA, eller flyplasser som Schipool, eller Heatrow på veldig høyt..

 

Håper den kommende Asus G71g vil klare det bedre :wee:

Lenke til kommentar
Jeg vet i hvertfall at det er noe det er krevende for! Min pc klarer det så vidt med en 8800GT, Intel® Pentium® D CPU 2.80GHz, og 4GB RAM 533MHz.. Klarer ikke større byer som New York, LA, eller flyplasser som Schipool, eller Heatrow på veldig høyt..

 

Håper den kommende Asus G71g vil klare det bedre :wee:

 

Jeg tviler veldig sterkt!

Lenke til kommentar
Jeg vet i hvertfall at det er noe det er krevende for! Min pc klarer det så vidt med en 8800GT, Intel® Pentium® D CPU 2.80GHz, og 4GB RAM 533MHz.. Klarer ikke større byer som New York, LA, eller flyplasser som Schipool, eller Heatrow på veldig høyt..

 

Håper den kommende Asus G71g vil klare det bedre :wee:

 

Jeg tviler veldig sterkt!

 

På hva da?

 

Til LarsaDuden: Tror et passe kraftig skjermkort, rask RAM og en prosessor på 2,5GHz+ ville vært noe her.

Endret av PaTrond
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...