Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har egentlig dette spillet kommet ut? Har lest mange anmeldelser av dette, allerede (ikke previews), men finner ingen steder hvor det kan kjøpes. Det ene stedet står det 29/11-02 som er utgivelsesdatoen, mens andre steder er det 14/5-03. På gamesmix.com finnes det ikke, men det står heller ikke på listen over innkommende spill. Allikevel har jeg snakket med folk som har lastet det ned. Det er jo umulig å forstå noe av dette.

 

Vet noen om dette har kommet ut, eller når det kommer, hvis det ikke er ute ennå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, det er ute i tyskland, og har vært det i en stund nå. Men den engelske versjonen har det vært mye tull med, utsettelser hele tiden. Du kan se på www.gothic2.com det er noen forums osv der du kan lese litt på.

Gleder meg oxo til det kommer, gothic 1 var jo kanon :D

Lenke til kommentar

Hei du!

 

Jeg tror 14 april skal stemme sånn halvveis. Jeg har felt vonde tårer for hver gang de har utsatt release datoen, så nå for det jaggu med komme også.

 

Håper bare spillet svarer til forventningene mine. Har prøvd den tyske demoen, og det lover bra! :)

Blir det enda bedre en 1`eren kommer jeg til å sykemelde meg ei uke fra jobb!

 

http://forum.jowood.com/forumdisplay.php?forumid=44 Forum til Gothic

 

Og du, angående det du sier at noen har lastet det ned. Det svirrer noen rykter om at det er en uferdig beta versjon ute. Om det er sant eller ikke vet jeg ikke. Tror nok bare de har fått tak i den tyske versjonen av spillet.

Lenke til kommentar

I følge Amazon.com er det 17 april nå. Det er vel en dato som ikke har stått der før..?

Men fikk også en mail fra en kar i Sverige. Han sa det neppe kom ut før i midten av mai. Hmm.. Vet ikke om han hadde noen konkrete kilder mht det.

Han nevnte også at Gothic 2 tar helt av i Sverige. Det er tilogmed mer forhåndsbestilt en Doom 3! :woot:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Trippel posting? :)

 

Jeg vet ikke. Har ikke lest mye om 2`eren så jeg vil ikke uttale meg. Men er det nå en sinna Gud med inn i bildet her blir det morro! Gleder meg som en 4-åring!!

 

På amazon.com i UK står det 13 Juni som release. Jeg håper på det beste..

Lenke til kommentar
13/14 juni sier du?

Sleeper viser seg å være kjæledyret til en ond gud,

tror du han er sint i toen? mmmmhmmm :yes:

 

sint i toern? er det en sykdom som involverer overdreven flatulens?

 

unnskyld humoren, men jeg har fått for lite søvn i det siste. the sleeper er forresten død, så han kan nok ikke være særlig sint.

 

Jeg skulle gjerne ha spilt gjennom spillet med TEXT only. gleder meg så grenseløst til det spillet. topper nesten d3 og hl2!

 

se for dere gothic 3 med hl2`s grafikk/fysikk!!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

jeg siterer fra gothic 2 forumet:

The shipping of the international versions has started.

ATARI UK sends word that UK and Scandinavia are being supplied with english versions of Gothic II from today.

The release dates for all the other countries will very likely be published in just a few days by ATARI .

UK : released

Scandinavia: released

:woot::woot:

Lenke til kommentar
Har sett det på en top-5 liste i et norsk spillblad, foran Baldurs Gate 2, Morrowind og Neverwinter Nights. Da bør det jaggu være bra! :)

 

Kjøp eneren og vurder selv. Det er kanskje litt rart og spesielt i begynnelsen, men GUD hvor avhengig du blir... Jeg ble trollbundet jeg! Det banker lett NWN ned i støvlene! For min del hvertfall..

 

Har store forventninger til nr to som er her nå. Spilte demoen som kom for ei god stund siden. Ble positiv da! Har bestillt fra Akersmic og venter som en liten unge! :)

 

PS! Håper gamer.no slenger opp en omtale av dette spillet. Og ta med 1`eren også i samme slengen! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...