Skribenten_ Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 (endret) Heisann, jeg har en Europeisk Wow account som jeg spiller på, men lurer på om jeg kan installere asiatisk/amerikansk utgave og fremdeles spille på Eu servere. Grunnen til at jeg spørr er fordi jeg fortiden befinner meg i asia og spiller wow på min laptop. Min bror som er i norge og jeg deler samme acount, han kommer til å kjøpe wow i norge og oppgradere accounten. Da er det vel ikke noe problem for meg å installere amerikans/asiatisk Wow er det vell? for filene er jo det samme. alt jeg skal er jo bare å installere selve spillet. skal ikke ha noe med accounten å gjøre, for det fikser broren min i norge. eller tar jeg feil? Endret 13. november 2008 av janern21
World Of Warcraft Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 du vil kunne spille hvis du endrer på realm list fila, men klientens språk vil ikke være engelsk.
Zash Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 http://www.wow-europe.com/shared/downloads.../InstallWoW.exe Her kan du iallefall laste ned den europeiske wotlk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå