Gå til innhold

Wotlk uten cd hvordan?:P


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan jo laste ned clienten fra en torrent side, dette skal da ikke vaere ulovelig siden du har kjopt spillet

 

 

ok:) jeg er bare redd får og laste ned noe som er "dritt" virus / scamm / etc siden det kan jo være folk tar og utnytter at folk laster ned ifra torrents :p

 

er det noen som har noen linker som kan hjelpe :D så blir jeg veldig glad ^_^

Lenke til kommentar

Blizz legger ikkje ut download fra sine egene sider før eit par måner rekner eg med. Vist dei hadde gjort det med release hadde de blitt for stor pågang. Syntest i det minste dei kunne ha tilbud om og oppgradere accen din ved og kjøpe key med dei. Det kunne dei ha spart mange cder på :p

Lenke til kommentar

http://www.wow-europe.com/shared/downloads.../InstallWoW.exe

 

Der fikk jeg min, må logge inn og så får du en fil som heter InstallWoW.exe, åpne den -> velge Lich King. Så starter en download og install i ett.

 

Cd'en min funker tydligvis ikke (stopper på 1% med error om at den ikke kan installere movie og at det muligens er hakk i cden eller lignende)selv om den er klin ny og ble tatt ut av coveret og satt rett i maskinen.

 

Satt og sammenligna login adressen før jeg tørte å bruke den, men den her helt lik "Account Management-login" adressa bortsett fra det som står bak, så jeg tok i hvert fall sjansen.

 

Men kan ikke garantere at det ikke er noe tull, men laster ned selv nå i hvert fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...