Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Store "freeze lag"


Anbefalte innlegg

Heisan, Jeg er desperat..

 

Har ett problem med pcen min..

Jeg har nylig (fra og me i går) fått ett problem med pcen min.. Når jeg er inne i ett spill får jeg veldige FPS tap. I world of Warcraft har jeg vanligvis 60-70 fps, men med det nye probleme får jeg tap på 99% og alt fryser opp for alt fra 5-20 sekunder..

 

Dette skjer gjevnlig med 10 sekunder glatt spill og 5-20 sekunder med lag. Dette gjør all spilling så å si uspillbart.

 

Jeg har feilsøkt til det beste av mine kunskaper og klarer ikke konstatere noen feil..

 

når jeg sjekker temeraturer rund omkring ligger alt der de skal, og når jeg legger inn en vanlig bordvifte, for massiv gjennomstrøming og temperaturene synker 4-6¤c hjelper det lite..

 

Jeg har bytta skjermkort med ett annet, til ingen nytte.. har også støvsugd den for støv og skitt i tillfelle det skulle være ett problem.. dette til også ingen nytte..

 

Det eneste jeg kunne kansje tenke meg det at det var, var processoren, men jeg har ikke hørt om lignende feil symptomer som dette til annet en temperatur og skjermkort..

 

Jeg har fri fra jobben for helga, sitter med en kopi av Wrath of the lich king i handa og er veldig frustrert akkurat nå, medtanke på at jeg ikke kommer til å kunne spille fremover de neste dagene..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...