Gå til innhold

Test: Nokia N85


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan se ut til at det er veldige forskjellige preferanser ute å går...

 

Jeg fikk min Tirsdag, og innen uka var omme var det to bekjente som løp for å handle denne etter et par minutters testing. Jeg og de er frelst over så mye telefon i et så lite skall! :)

 

Jeg er i hvertfall strålende fornøyd....!

Lenke til kommentar

Hei. Jeg fikk min N85 på Torsdag. Mine første intrykk etter noen dagers bruk er at jeg er meget fornøyd. :)

Di svakhetene som Amobil og andre har klagd på har ikke jeg merket noe til.

-Den er fast å fin i slideren,

-FM senderen fungerer brukbart (skurret litt i bilen),

-vibratoren er vertfall ikke for kraftig for mitt bruk som jobber i et støyende miljø med vinkelslipere osv.

-Skjermen er helt fantastisk!!

-jeg har ikke merket noe til treghet i menyene. En kolega av meg med IPhone komenterte at den var kjappere enn hans. :p Dersom det blir kjørt mange program samtidig kan det tenkes at den sliter litt, men da er det jo bare å avslutte di som ikke er i bruk.

-har ikke merket noe til hakking ved filming eller avspiling av film. Jeg har styrt litt med å konvertere å legge inn filmer fra pcen. Dette fungerer bra, men må kjøre på liten oppløsning. (176x144) :( Er det noen som har testet dette, så hadde det vert fint å høre hva folk konverterer vieoene til. :)

-Navi hjulet slo jeg fort av igjen, det var ikke noe for meg. Følte det var dårlig respons på hjulet..

-Tilkoblinger på toppen føler ikke jeg som noen ulempe. Det fungerer bra med slideren oppe og kabler satt i. dersom det er behov for å ta ut eller inn en kabel så er det jo bare å ta ned slideren....

-Batteri tiden har jeg ikke fåt testet så masse enda. Men klarte å bruke det opp etter 1 døgn med masse bruk. (GPS,Video,Musikk,Bilder,osv.) Klarte å kjøre 40 min med Futurama video etter den startet å pipe for svakt batteri før den døde. :)

 

 

Mitt inntrykk foreløpig er vertfall at dette er en meget god telefon. :)

Lenke til kommentar

Når jeg ringer ut er summetonen jeg får ekstremt høy og rett og slett plagsom, skal den være det? Har aldri opplevd lignende med mine andre Nokiatlf... kan det ha noe med de lydtemaene å gjøre? Den står forøvrig på Nokia..

 

I tillegg er det litt skurring når jeg har en samtale...litt skuffet over lydkvaliteten må jeg si...kan dette ha en sammenheng med den høye summetonen og at det er en feil med min tlf? :(

 

Burde jeg kreve å få en ny tlf??

 

Edit: Dette skjer ikke alle jeg ringer, men de aller fleste. Kan det ha noe å si hvilket abb/operatør de har? Har selv OneCall og et par av de jeg prøveringte har OneCall, der var summetonelyden før de svarte helt normal, men når personen i andre enden la på så ble opptattonen som da kommer høy og plagsom igjen.

 

Lyden jeg får når jeg den jeg snakker med legger på (opptattlyd) er også like høy og intens forresten.

 

Virker på meg som det ikke er noe galt med tlf da egentlig... :roll:

Endret av vikingfjord
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...