Gå til innhold

Reparasjon, forsikring eller tap?


dSRL

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte Nokia N95 for ett par mnd. siden, og nå er den død.. Den har havnet i vaskemaskinen med sengetøyet på 60 grader :blush:

 

Jeg har forsøkt å tørke den på varmeovn og varmekablene over dager, det høres eller ses intet vann, men den er like død.

 

Er det noe som kan repareres, evt. tas på forsikringen, eller må jeg anse tusenlappene (og bildene) som tapt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det at du ikke ser væskeskaden på den, forteller jo heller lite om hvordan mobilen ser ut inni..

Hvordan ser den hvite / rosa labelen ut, som sitter påklistret sammen med imei lappen under batteriet?

Er ikke vitsi å sende den inn på serivce, uten først å ha sjekket med foriskringa, om den kan tas på forsikring.

Lenke til kommentar

Problemet er at selv de såkalte "idioforsikringene" har vanligvis et forbehold i forhold til "grov uaktsomhet". Dette tilfellet overstiger i alle fall uaktsomhetsterskelen, og forsikringsselskapet vil gjerne forsøke seg på at det også var "grovt uaktsomt". Det er ikke et klart ja/nei-svar på det etter min mening, tilfellet ligger nok i grenseland.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...