Skogslik Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 (endret) min står som sendt på platekompaniet. men det er collecters. dem har vist ikkje fått in vanlig enda. Endret 10. november 2008 av Skogslik
anonymouse Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Her var det en hel tråd gitt... har også fått sendingsbrekftelse ifra Gamezone, så da ligger den i postkassa i morgen tidlig. Men det funker vel ikke å gjøre noe med spillet før midnatt Nov 13, ved server reset, eller event trigger?
SkyFish Skrevet 10. november 2008 Forfatter Skrevet 10. november 2008 Noe som har bestilt fra Gamezone.no om har Ordrestatus: Plukkliste og som vet når spillene vil bli sendt ut med den Ordrestatusen? Jepp jeg har det og de sa til meg at det ble sendt iløpet av dagen, jeg bestillte igår, så regner med de sender ut alt de har fått bestillinger på. De setter vel kanskje av en dag for å sende ut akkurat det spillet her siden de sikkert har stor forståelse for viktigheten dette har for mange som spiller aktivt Wow Har fortsatt plukkliste så jeg er litt urolig, men jeg stoler på det de sa så forhåpentligvis er det ikke lenge til det står som sendt
DirtyBit Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Noen som har erfaring fra Elkjøp fra forrige år kansje ? Har ikke fått noe av di så lurte på og kansje skrive/ringe dem og høre. Slit om jeg ikke har det til torsdag da jeg ringte og bestilte fra elkjøp ista , betalt og alt, de sa at jeg skal ha spillet fra 3-5 virke dager.. mest sannsynelig til torsdag... men har ikke fått no bekreftelses mail om oderen men.. pytt pytt.. er bare en CE jeg skal ha på si like vel
SkyFish Skrevet 10. november 2008 Forfatter Skrevet 10. november 2008 (endret) Der fikk jeg sendingsbekreftelse fra Gamezone, så det er tydelig at de står på for fullt for å levere til alle som bestiller Og når det gjelder pakke/brev, så står det registrert som brev, hjem i postkassen på siden dems fortsatt. Så tror det er brev det kommer som. Så får jeg bare vokte postkassa mi som om livet mitt ligger i den! Endret 10. november 2008 av SkyFish
Crispin Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 (endret) Bestilte for flere måneder siden, og valget besto mellom absoluttspill.no og gamezone.no. Siden jeg kun har erfaringer med absoluttspill.no bestilte jeg derfra, men det står forsatt venter på varer. Og siden jeg bor på en knøtt liten plass får jeg nok ikke spillet på torsdag viss det blir sendt i morgen. Pokker at jeg ikke valgte gamezone som sender i dag! En annen ting, åpner serverne rett etter midnatt 13.nov? Endret 10. november 2008 av Crispin
Digidice Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 jeg ringte og bestilte fra elkjøp ista , betalt og alt, de sa at jeg skal ha spillet fra 3-5 virke dager.. mest sannsynelig til torsdag... men har ikke fått no bekreftelses mail om oderen men.. pytt pytt.. er bare en CE jeg skal ha på si like vel Fikk mail fra Elkjøp i morgest at di alerede har sendt min CE ut, så ser ut til jeg og har mitt til onsdag/torsdag Førstegang har kjøpt fra elkjøp så kudos til dem da
Dkdaffy Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 (endret) var blandt de aller første som bestillte på elkjøp, kan si det med ganske god sikkerhet, men fremdeles ikke fått mail på at de er sendt, og står bare "reservert" på ordredstatus ringte dem nå, fikk også til svar at de sender ut onsdag...med tanke på hvor jeg bor vil det si jeg får spillet fredag -_- Blir nok ikke noen flere bestillinger fra meg hos elkjøp nei Endret 10. november 2008 av Dkdaffy
SkyFish Skrevet 10. november 2008 Forfatter Skrevet 10. november 2008 En annen ting, åpner serverne rett etter midnatt 13.nov? Jepp http://www.wow-europe.com/en/community/wotlklaunch/info.html Står ikke direkte det i akkurat den linken, men står at du kan være blandt de første som logger inn dersom du kjøper spillet på en av åpningene dems, men det samme gjelder alle butikker med nattåpent
Digidice Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 var blandt de aller første som bestillte på elkjøp, kan si det med ganske god sikkerhet, men fremdeles ikke fått mail på at de er sendt, og står bare "reservert" på ordredstatus ringte dem nå, fikk også til svar at de sender ut onsdag...med tanke på hvor jeg bor vil det si jeg får spillet fredag -_- Blir nok ikke noen flere bestillinger fra meg hos elkjøp nei Di sender ikke ut leveringsbekeftelse, fikk kun at ordren gikk igjennom jeg noen dager siden. Så man kan ikke spore pakker fra di så lett uten og ta kontakt og spør etter sendingsnummer. mailen jeg fikk : Hei og takk for din henvendelse Det har allrede blitt sendt. Ønsker deg en fortsatt fin dag! Med vennlig hilsen Malin Kundesenter Elkjøp
Bear^ Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 (endret) Fikk beskjed at min blir sendt i morgen. Passer meg fint det, har det da onsdag eller torsdag. Endret 10. november 2008 av Bear^
Skogslik Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 http://thepiratebay.org/torrent/4494072/Wo...h_king_WOTLK-EU tror ikke det er ulovlig å linke til den der. Så jeg tar en sjans. Er da ikke akkurat piratvirksomhet å dele noe som blizzard selv har planer om å legge ut for gratis nedlastning senere en gang. Er dette det samme som og instalere fra dvden som følger med spillet? og følger patchen med i denne downloaden og?
Ottesen Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Venter på min ifra komplett, ordren står bare som åpen ennå... Hvorfor venter dem så lenge med å sende egentlig ? Blizzard holder dem kanskje så lenge dem kan ?
Dkdaffy Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 (endret) Di sender ikke ut leveringsbekeftelse, fikk kun at ordren gikk igjennom jeg noen dager siden. Så man kan ikke spore pakker fra di så lett uten og ta kontakt og spør etter sendingsnummer. mailen jeg fikk : Eneste mailen jeg har fått står det: Vedlagt finner du kvittering for ordrenummer X Dersom du har bestilt mer enn ett produkt kan det hende at du får produktene i separate forsendelser. Du kan lese mer om dine ordre på "min side" på www.elkjop.no eller ta kontakt med vårt kundesenter på 815 32 000. Takk for handelen, og velkommen tilbake! Med vennlig hilsen www.elkjop.no Og denne fikk jeg 6.November.... Anyways, kunne du rett og slett logga inn på www.elkjop.no --> Min konto -->Ordrehistorikk--> så sjekker du hva det står under "Leveringsstatus" Dette står på min atm: Ordrenummer Ordredato: Pris: Antall varer Leveringsstatus XX Se detaljer 20.09.08 1 277,- 1 Reservert @Skogslik: ja, og patchene har du allerede, men når du innstallerer så downgrades instalasjonen din til 3.0, så oppdateres den igjen med de patchene du allerede har fra da du patchen klienten du kjører atm. Var akk samme opplegget med tbc Endret 10. november 2008 av Dkdaffy
Skogslik Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 ja ok. men med farten som er nå er det ikkje nede før om 8 dager^^ så da er det jo egentli ingen vits.
Dkdaffy Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 hadde opptil 900KB/s når jeg lastet ned, det var igår...gikk ganske tregt opp til 10% eller noe da
anono1123 Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Da var min sendt fra Gamezone også, bestilte så sent som i dag.
Datasmurf Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Da var min CE sendt fra Platekompaniet, yay ^^ Har ikke noe PC å spille på før om en to måneders tid, men ...
Entity extraction Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 10.11.08 17.28 INNLEVERT POSTKONTOR 0421 OSLO
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå