Gå til innhold

Den store Versus-leken!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Denne leken går ut på at en person skriver to spilli versus, og neste person velger hvilket av spillene som han eller hun liker best (skriv gjerne en grunn til hvorfor du liker det best også). Prøv å faktisk velge en av alternativene. Når du har svart skriver du vidre, altså lager en ny versus. Enkelt og greit! Men ikke kom med lange diskusjoner om hvilket spill som er best.

Da starter jeg:

Far Cry VS Grand Theft Auto IV

Endret av ShampooMacTavish
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Far Cry VS Grand Theft Auto IV

Begge! Til sin tid var begge mesterverk som imponerte stort på ulike fronter. GTA IV i år, og Far Cry for 4.5 år siden.

Skrevet

Morrowind uten tvil. Morrowind er vakkert, spennende og mystisk. Gothic 2 føltes for meg totalt ufullstendig.

Half Life VS Half Life 2

Skrevet (endret)

Jeg må si Half Life 2, da jeg ikke har spilt eneren... Shame on me. Men jeg har planer, da, så får vi se om jeg endrer mening.

Uncharted: Drakes Fortune -VS- Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots

Endret av ShampooMacTavish
Skrevet

Syns det blir litt feil å si det, hvis du ikke har spilt eneren...

Kan jeg si at jeg velger MGS4, fordi jeg har sett gameplay trailer, mens ikke aner hva uncharted er?

Kanskje man må ha prøvd begge spillene før man svarer?

Skrevet

Uncharted var et av de første PS3 ekslusive spillene, et veldig godt spill, synes jeg selv ;) Men jeg likte MGS4 bedre. Og dette er ikke en lek i forhold til om du har spilt tidligere spill, det er en lek om hvilket av dem du likte best! Neste person kan gå vidre.

Skrevet
Banjo-Kazooie eller Banjo-Tooie ;)

Banjo-Kazooie var var nyskapende og koselig når det kom. Tooie var en oppfølger.

Motorstorm: Pacific Rift eller Pure?

Skrevet
Tekken VS. Soul Calibur

Jeg likte Soul Calibur-serien best. Vet ikke helt hvorfor. Kanskje fordi det var lettest å lære seg, pluss at det hadde våpen.

World of Warcraft VS. Warhammer Online

Skrevet (endret)

world of warcraft.

fordi de har kommet med Wotlk nå og at warhammer syns jeg har henta litt i fra WoW pluss at jeg syns ikke warhammer falt helt i smak.

Team Fortres 2 VS. counter strike

Endret av Kjellcorp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...