Gå til innhold

OK å slippe en hund som blir dyttet i armene dine?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men hva faen feiler det visse mennesker da? Noen sammenligninger her hører ikke hjemme !

 

å bare deise hunden i bakken som en gjenstand blir å gå for langt. Uansett dyr

 

Selvfølgelig reagerer du som ikke tåler hunder. Men hadde du hatt et lite glimt av en brukbar hjerne hadde du satt den fra deg like kjapt på bakken som du slapp den rett ned!

 

Hunden har en eier som er glad i dyret sitt. hunden er glad i sin eier. hvordan hadde du reagert om noen skadet dyret ditt fordi dem hadde fobi mot det?

 

Hva følte du når du hørte hunden klynke fordi den fikk vondt? Ice cold like the fucking fridge?

 

Skjerp deg !

Lenke til kommentar
Hunder er verdt meir enn dei fleste mennesker.

Hva har det med saken å gjøre?

Var berre eit tilsvar til psykopatane tidlegare i tråden.

Så du svarer like godt med et svar som hører hjemme i samme klassen?

Nei?

 

Hunder er verdt meir enn dei fleste mennesker.

Da antar jeg du frivillig lar deg avlive om du noen sinne velger å opptre aggressivt mot mennesker?

Nei. Hundar skal da ikkje avlives av den grunn?

Endret av Jassogitt
Lenke til kommentar
Nei. Hundar skal da ikkje avlives av den grunn?

Det er normal praksis i dagen samfunn, og det blir du pent nødt til å rette deg etter.

Når du i tillegg mener de er mer verdt enn deg selv er det vel ikke noe problem?

Eg sa dei fleste mennesker. Lær deg å lese. Det er forresten ikkje vanleg praksis anna enn i ekstreme tilfelle.

Lenke til kommentar
Hunder er verdt meir enn dei fleste mennesker.

Hva har det med saken å gjøre?

Var berre eit tilsvar til psykopatane tidlegare i tråden.

Så du svarer like godt med et svar som hører hjemme i samme klassen?

Nei?

 

Hunder er verdt meir enn dei fleste mennesker.

Da antar jeg du frivillig lar deg avlive om du noen sinne velger å opptre aggressivt mot mennesker?

Nei. Hundar skal da ikkje avlives av den grunn?

Hvis en hund blir aggressiv og angriper et menneske så kan det være grunn til avliving.

 

Nei?

Jo, å mene at hunder er mer verdt enn mennesker er da like borti skogen som å mene at hunder ikke har følelser.

Hvis en mener en av tingene i en slik tråd så blir all annen argumentasjon bortkastet.

 

Eg sa dei fleste mennesker. Lær deg å lese. Det er forresten ikkje vanleg praksis anna enn i ekstreme tilfelle.

Så for deg er et menneske du ikke kjenner mindre verdt enn en hund du ikke har sett før?

Endret av Andrull
Lenke til kommentar
Eg sa dei fleste mennesker. Lær deg å lese. Det er forresten ikkje vanleg praksis anna enn i ekstreme tilfelle.

Du inngår jo under "de fleste mennesker".

Jeg har akkurat den samme forutsetningen til å anta at du ikke tilhører noen elite som er verdt å spare på som du har for å vite noe som helst om store deler av alle enkeltindiviter som finnes her på jorden.

 

Det er normal praksis å avlive hunder som angriper mennesker. Aggresivitet er et annet ord for angrepslyst, angrepslystne hunder har ikke samme forutsetninger som mennesker til å klare styre seg.

Lenke til kommentar
Hunder er verdt meir enn dei fleste mennesker.

 

Nettopp det disney-perspektivet jeg synes er fascinerende hos enkelte. Jeg ser for meg at det kan forbindes med et vanskelig forhold til eller skuffelse ovenfor andre mennesker. Som gjør at enkelte hadde hatt problemer med å velge mellom å redde en kurv med kattunger eller et menneske ut fra et brennende hus. Sier ikke at dette nødvendigvis gjelder Jassogitt, men jeg har møtt personer som har hatt et slikt syn på dyr.

Lenke til kommentar
Nei. Hundar skal da ikkje avlives av den grunn?

Det er normal praksis i dagen samfunn, og det blir du pent nødt til å rette deg etter.

Når du i tillegg mener de er mer verdt enn deg selv er det vel ikke noe problem?

Eg sa dei fleste mennesker. Lær deg å lese. Det er forresten ikkje vanleg praksis anna enn i ekstreme tilfelle.

Så du og hunder er bedre enn mennesker flest? =D

Lenke til kommentar
å bare deise hunden i bakken som en gjenstand blir å gå for langt. Uansett dyr

 

Selvfølgelig reagerer du som ikke tåler hunder. Men hadde du hatt et lite glimt av en brukbar hjerne hadde du satt den fra deg like kjapt på bakken som du slapp den rett ned!

 

 

Hvis noen putter en rotte i genseren din, er din første tanke å få den velberget ut i naturen, og kanskje gi den en matbit?

Lenke til kommentar

Dyr som ikke lander på beina er upraktiske, fatter ikke at folk gidder.

 

 

 

Deiser jeg i bakken så er det nok ingen som bryr seg

 

Vet du, dersom du hadde landa på ryggen etter fall fra en toetasjes bygning, tror jeg faktisk folk hadde brydd seg. Vet du hvor høyt ett fall fra armene til ett menneske er for en liten hund?

 

Bikkja mi brakk lårbenet da den fallt ned fra kjøkkenbordet.

 

Dessuten handler det ikke om en som har fobi for hund engang. Og nei, det ble aldri nevnt at bikkja viste tegn til å være agressiv. Og ja, edderkopper og hunder er to forskjellige ting.

 

 

 

Jo mindre legeme et dyr har dess mindre maksfart vil det kunne oppnå. Det går ikke an å sammenligne kroppshøyde per fallhøyde analogt. De aller fleste små dyr når en ikke-dødelig maksfart i fritt fall. Hunder er desverre ikke så små, men heldigvis har de ikke kapasitet til å lide. Rent ut av respekt til eieren og hennes eiendom(hunden), enda så dum hun måtte ha vært, burde trådstarter derimot ha opptredd annerledes i denne saken.

 

Carl :)

Endret av Carl M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...