Altobelli Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Hei, noen som vet hvor jeg finner passord til ruteren min? Altså, når du er inne på IE f.eks og skriver inn ip'en i adressefeltet. Har prøvd med "default" passord og username, noe som ikke funket. Noen som vet hvor jeg finner brukernavn og passord til ruteren min?
-Tommy Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Litt vanskelig når du ikke sier hvilken router du har. Men har du skiftet navn og passord eller er det standard oppsettet?
Altobelli Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 Jeg har ikke endret på noen ting, men det er ikke "min" ruter, så aner egentlig ikke.. Har en linksys WRT54GL. Står det ikke i noen papirer, på en pc etc? Kan jo resette ruteren(?) men det gidd jeg ikke
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Kan jo resette ruteren(?) men det gidd jeg ikke Ja, ja lykke til med å løse problemet.
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Er det så vanskelig ? Du kan jo selvsagt henvende deg til eieren og spørre han da.
Altobelli Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 Godt spørsmål. Men jeg aner ikke hvordan jeg resetter
-Tommy Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Bakpå routeren er det en liten knapp som er på en måte "skjult" litt inni routeren, bare trykk den inn og hold den i noen sekunder til du ser at lysene foran begynner og blinke eller noe sånt.
Konstabel Snabel Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Arrester alle som har hatt med ruteren å gjøre og torturér dem til noen gir deg passordet! Hvis du ikke får det, torturér deg selv til du gir deg det! Eventuelt reset routern. Skal være en funky liten knapp du holder inne.
Altobelli Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 Skal prøve litt av hvert, don't worry.... lei av -30kb/s 88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå