Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så er det Else-Marte Sørlie-Lybekk av alle personer som går ut og tar avstand fra dette. Er det noen vi ikke vil at skal kaste klærne er det henne. I god konkurranse med Tora, Dordi og Erna.

Skrevet
For en gangs skyld er jeg glad for at du har meg på ekskluderingslista i spoilerene dine, Latias ;)

Jeg har da ikke ekskludert deg. Kan gjerne poste bildet utenfor spoileren slik at du også får sett. :love:

Skrevet
Hmm da er det noe rart med leseren min kanskje? Det er lenge siden sist jeg fikk sett en spoiler.

Seriøst, falt du virkelig for det Jotun sa? :D

Når kommer Aksel? :wee:

Skrevet

Falt for hva da? Alt jeg vet er at jeg har ikke kunnet lest noen spoilere på en stund.

Vet ikke. Jeg skriver sammendrag av et kapittel som jeg må levere til de andre på skolen i morgen :( Får sett 2. omgang.

Skrevet

Noe annet hadde jo vært ulogisk? Da kan jo hvem som helst se dem... Bare bortsett fra at jeg ikke kan og fortsatt ikke har noen som helst ide om hvordan.

Skrevet

Ai ai ai, venter på en slik kalender med Pål Trulsen (jaja, vet at han har lagt opp etc).

Apropos Slalom, jeg skal til Schladming, der hvor de kjører nå, i vinterferien. Synd jeg ikke greide å få til slik at jeg var der mens de kjørte.

Skrevet

noen som har en liste eller en link til en side hvor jeg kan finne k-punkt og bakkestørrelser til bakkene som brukes i v-cupen i hopp? :p trenger det for å sjekke et lite script jeg har laget

Skrevet

Gir deg hillsize, har ikke K-punkt akuratt her nå.

Kuusamo HS 142.

Trondheim HS 130. Avlyst i år.

Lillehammer HS 138, usikker kan det være 140?

Harrachov (avlyst i år) 142

Engelberg 137

Oberstdorf 137

Garmish Partenkirchen 140

Innsbruck 130

Bischofshofen 140

Kulm 200

Oberstdorf 213

Zakopane 134

Klingenthal 140

Willingen 145

Vancouver stor bakke 140

Vancouver liten bakke 106

Lahti 130

Koupio 127

Lillehammer 140

Oslo 134? Usikker med nye kollen.

Planica 215

Skrevet

fant en full liste på fis-sidene. scriptet funka, så nå slipper jeg å vente de 10 siste sekundene for å se om gregor vant :p

Skrevet

Tenk tanken på Northug x2 i OL :dribble:

Håper han viser seg frem litt mer før OL, slik som Petter før sist OL. Var jo akkuratt samme greia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...