DJ_Dark Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 (endret) Var litt kjedelig å se på når Norge ikke stiller. Men nå har jeg i hvert fall funnet en utenlandsk favoritt. Fappe-materiale? Endret 7. januar 2009 av DJ_Dark
Latias Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Norge stiller med Brattsveen i morgen. Da blir vel laget noe sånt: Svendsen - Brattseveen - Hanevold - Bjørndalen
Latias Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Men Lunde sa at Brattsveen er stafett-"ekspert", og er i Oberhof kun for å gå stafett.
Latias Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Blir i hvert fall mer underholdende å se på mennene (selv om Jurjeva er underholdene )
bruno99 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Hvordan har jeg gått glipp av denne tråden ? *Mine innlegg*
Latias Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Er jo ikke så lett å legge merke til denne tråden. Ligger midt i en død del på forumet.
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Hvordan har jeg gått glipp av denne tråden ? *Mine innlegg* Fordi pool-fans fortjener ikke å se slite tråder. Ok, den var fail. Men du kan slå deg sammen med oss i siklinga på Jurjeva
Latias Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Hvordan har jeg gått glipp av denne tråden ? *Mine innlegg* Fordi pool-fans fortjener ikke å se slite tråder. Ok, den var fail. Men du kan slå deg sammen med oss i siklinga på Jurjeva Jurjeva er hot!
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Dere er for kåte på russiske horer^^ Du vil bare ikke innrømme det selv!!
bruno99 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Hvordan har jeg gått glipp av denne tråden ? *Mine innlegg* Fordi pool-fans fortjener ikke å se slite tråder. Ok, den var fail. Men du kan slå deg sammen med oss i siklinga på Jurjeva Woho!!
Latias Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Dere er for kåte på russiske horer^^ Og det er ikke du?
foxxy Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Oops. Den fikk jeg tilbake midt i fleisen! *Smack*
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 (endret) Ok, den var fail. Men du kan slå deg sammen med oss i siklinga på Jurjeva Woho!! Bare bli med på siklinga! Dere er for kåte på russiske horer^^ Og det er ikke du? Oooooooooooh! Endret 7. januar 2009 av DJ_Dark
bruno99 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Noen som vet når VM i Liberetz begynner? Gleder meg vilt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå