Datasmurf Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Du må legge ut bilder av dette etterhvert da. Ser for meg tattoo harald second edition in the making. Vel, han her er trønder også. Kan bli skikkelig ille, har evig lite trua på det prosjektet
Abigor Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Å gud, nesten litt pinlig. Hadde denne fyren vært min venn, hadde jeg slettet han ! Pleier du å slette venner? Høres veldig ut som Arnold.
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Slettet fra vennelista på Facebook, Abigor.
roesen Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 (endret) Klippet du ønsker å se er dessverre ikke tilgjengelig for øyeblikket. Vennligst prøv senere. Jammen? Her er den, NRK forandret linken. Oppdaterte min første post også. Er i alle fall i episode 6, om det skulle oppstå noe kødd igjen. 17:25 - http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/467588 Endret 26. februar 2009 av roesen
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Huhei, syns det virket greit nok til å begynne med, men.. nei.
fled Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Hei Har tenkt meg en ny tatovering snart og skal ha en som betyr new beginning. Har vært gjennom en tøff tid og vil ha en som symboliserer at jeg er på vei ut av det. Har titta litt og har sett litt på phoenix eller en lotus tatovering som jeg har skjønt betyr noe i den gata, og det er også tatoveringer som jeg synes er fine. Så, noen som har noen bilder, linker til fine tatoveringer av de nevnt ovenfor? Vil forresten ha tatoveringen ett eller annet sted på armen og den kan godt være stor. Er også takknemlig for andre ideer, forslag hvis noen har. Takker
toth Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 (endret) Hei Har tenkt meg en ny tatovering snart og skal ha en som betyr new beginning. Har vært gjennom en tøff tid og vil ha en som symboliserer at jeg er på vei ut av det. Har titta litt og har sett litt på phoenix eller en lotus tatovering som jeg har skjønt betyr noe i den gata, og det er også tatoveringer som jeg synes er fine. Så, noen som har noen bilder, linker til fine tatoveringer av de nevnt ovenfor? Vil forresten ha tatoveringen ett eller annet sted på armen og den kan godt være stor. Er også takknemlig for andre ideer, forslag hvis noen har. Takker Vel, reinkarnasjon kan vel være et fint synonym til "ny begynnelse"? http://images.google.com/images?um=1&h...8k+etter+bilder http://www.radioliberty.com/Symbolsandtheirmeaning.html Endret 26. februar 2009 av toth
MSg Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Jeg tar tattis as we speak! Aids: iskaffe kommer etterpå <3
theoriginalAidskake Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 (endret) Aids: iskaffe kommer etterpå <3 Hurra! (Mocca plz.) Era: Fine dermals. Syntes det ble litt mye i munnområdet men. Jeg syntes virkelig ikke noe om gullsmykker. Ser så tacky ut. Endret 26. februar 2009 av Aidskake
Mrpusten Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 No pic, no proof. Sant, men er vel ikke så fint å se den med fullt av plastikk over?
Korka Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Hva synes dere ser best ut? Snakebites eller Labretstud på midten?
John Keats Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Har hatt Labret selv, men syntes det ble for sentrert. Nå vet ikke jeg hva du har fra før av, men om du ikke har noe særlig på siden ville jeg gått for snakebites. Hadde lyst på dem selv en perioden men har gått litt vekk fra å like mye smått i ansiktet til bare å like få og strekte ting. Min personlige mening dog.
boffeeen Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Snakebites, definitivt. Er veldig sjelden jeg ser folk som passer med labret. (Jeg har ingen av delene, så det er sagt)
Greysteel Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Era: Fine dermals. Syntes det ble litt mye i munnområdet men. Agreed. Men heit var hun uansett. Jeg syntes virkelig ikke noe om gullsmykker. Ser så tacky ut. Haha, ja. Minner meg om king Xerxes fra 300.
PT Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Bergens Tidende: Bergen Ink (Lets Buzz) «L-O-V-E» hurts (Laserfjerning)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå