Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg mister en liten del av meg når jeg ser at folk tar så lett på det og slår seg til ro med at de nå har "verdens feteste" tattoo :-\

Håper du er stor, ellers har du ikke lenge igjen :/

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Skrevet
Skal bestilles i 16mm :D

Jeg bestilte de blå i 19. :innocent:

Skrevet

Du har tatt meg igjen jo Milanjo, jeg er fortsatt på 16 :( Tid for å strekke snart, har hatt noen fine plugger en stund nå som jeg vil bruke på 18mm, de kosta skjorta og. Håndlaget i tre.

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Blæh. Tror du ikke jeg mista en 16mm-plugg på fest og derfor måtte skalere ned? :p Jeg er på 14 atm, men tror jeg kommer til å bruke tape på de svarte pluggene jeg har sånn at de blir 16. :wee:

Skrevet
Fete plugger, Ida! :D

Har du noen tips om nettbutikker med fete plugs/tunnels ï størrelsen 10-20mm? :)

bodyartforms.com pleier jeg å kjøpe fra. De sender som gave i tillegg, så du slipper den kjipe tollavgiften.

Pleier frakten å bli dyr hos deg og? Skulle til å bestille ting for $32 nå, så kom frakten på $42 :dontgetit:

Skrevet (endret)

Da forstår jeg :)

Endte opp med å bestille fra et annet sted uansett.

Har nå bestilt 8mm, 10mm og 12mm tapers samt plugs til alle størrelsene. (Har 4mm i det ene øret, og 6mm i det andre nå).

Kjøpte de Penis Trygve postet på forrige side som jeg sa at jeg ville ha i 16mm til 12mm. Hvis de er like fine i virkeligheten blir det nok kjøp av de på 16mm og :)

Endret av Hengende Lem
Skrevet

Er så mange grusomt dårlige tatoveringer der ute....

Skjønner ikke at noen kan si seg fornøyd med noe slikt jeg da!

Skrevet

Har nå bestilt 8mm, 10mm og 12mm tapers samt plugs til alle størrelsene. (Har 4mm i det ene øret, og 6mm i det andre nå).

Kjøpte de Penis Trygve postet på forrige side som jeg sa at jeg ville ha i 16mm til 12mm. Hvis de er like fine i virkeligheten blir det nok kjøp av de på 16mm og :)

Bodyjewelleryshop pleier jeg å bruke. Gratis frakt! Hvor bestilte du fra?

Alice In Wonderland-pluggene var forresten awesome!

Skrevet (endret)

Bodyjewelleryshop pleier jeg å bruke. Gratis frakt! Hvor bestilte du fra?

Alice In Wonderland-pluggene var forresten awesome!

Bestilte fra bodyjewelleryshop jeg og. Har god erfaring med de fra før :)

Jeg vet! Gleder meg til jeg er på 12mm, så jeg får brukt de :D

Edit:

Jeg har ikke snakebites lenger.

Tok de ut i går, etter 2 år. Føler meg naken. :dontgetit:

Endret av Hengende Lem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...