Gå til innhold

En umulig adopsjon?


LinoraN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori.

 

Samtidig minner jeg på at når man kommer over en feilpostet tråd bruker man "Rapporter" knappen, man poster ikke informasjon om at tråden er feilpostet i selve tråden. Det blir da en off-topic post og et brudd på retningslinjene, og skaper bare masse merarbeid for moderator-teamet som blir nødt for å rydde opp.

 

(Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM)

Endret av cyclo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Vi får håpe at det var en liten glipp, ekke alltid man er like konsentrert, men hun trodde kanskje det ikke like vanlige og adoptere en unge av samme hudfarge ikke vet jeg.

Det er jo ofte mye lettere og se det vis foreldrene er norske og barnet er fra asia, sør amererika eller afrika.

 

Men inni er vi alle like :)

 

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar

Hahaha, fin den :p

Men det er jo forsåvidt lett å se for seg hvorfor hun tenkte slik, iom. at man ofte (hvertfall jeg) assosiaserer(?) adopterte barn med annen hudfarge.

Uansett, håper ikke hun, for din del, har vanlig for å komme med slike utsagn før det har rumla litt i hodet hennes først :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Ja de fleste vil nok tenke at adopterte barn har en annen hudfarge, det er kanskje mest vanlig eller det at man ser det mye lettere vil jeg tro.

 

Tror nok dama hans er helt oppegående var vel bare litt trøtt og tenkte ikke helt over hva hun sa

 

Donnieakalefty

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...