deepstar Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Kjøpte en 5 pakk rulletobakk på taxfree, men nå røyker ikke jeg så mye. Hvordan skal jeg lagre disse?
tmolberg Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Ville hatt det i kjøleskapet for å bevare fuktigheten, for meg virker fryseren som et dårlig sted fordi da blir det for kaldt hvis du fatter. Men nå røyker ikke jeg da men. Snuser bare ;p
Niqābninja Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Frysern er gull for lagring av tobakk, men da må den tines før det er gull å rulle den
deepstar Skrevet 6. november 2008 Forfatter Skrevet 6. november 2008 Frysern er gull for lagring av tobakk, men da må den tines før det er gull å rulle den Så det er ingen problem å ha den i frysen ? Den blir fin igjen når du tiner den opp ? Kunne det skade å ha den i romtemperatur i 1-2 år ?
Niqābninja Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Ja, i romtemperatur blir den forferdelig tørr Men som sagt, fryseren er gull.
deepstar Skrevet 6. november 2008 Forfatter Skrevet 6. november 2008 Ja, i romtemperatur blir den forferdelig tørr Men som sagt, fryseren er gull. Jepp. da legger jeg den i frysen. Da har jeg fersk tobakk om et par år også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå