Gå til innhold

Teksten i IE er blitt kursiv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja som det står i emnetittelen er teksten i IE og Mozilla Firefox blitt kursiv. Jeg har stilt IE tilbake til defualt oppsett og det er fortsatt slik. Jeg vet ikke hvordan jeg får endret det slik det er til vanlig og er blitt rimelig trøtt på at teksten i IE, f. eks overalt på diskusjon.no eller hegnar.no er kursiv i IE og Firefox. Jeg husker ikke ha gjort noen endringer før dette skjedde.

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har eksakt samme oppsett på min laptop i både IE og Firefox enda er teksten på denne primær PC-en kursiv i IE og Firefox.

For å si det rett ut latterlig irriterende og fatter ikke hvorfor, og jeg er ikke helt newbie på PC når det kommer til stykket...

Skrevet

Det har ingenting med oppsettet i FF og Ie å gjøre. Hvis du av en eller anne grunn har mistet Arial standarfonten fra windows vil FF og IE automatisk skifte til Arial kursiv som standard textfont.

Skrevet
Det har ingenting med oppsettet i FF og Ie å gjøre. Hvis du av en eller anne grunn har mistet Arial standarfonten fra windows vil FF og IE automatisk skifte til Arial kursiv som standard textfont.

Forsøker kjøre en repair med vista dvd'en nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...