Gå til innhold

Wotlk og wow eller bytte til Warhammer online?

Anbefalte innlegg

Skrevet

morn folkens,,

det har seg slik at jeg har skole...1vgs almenn med mål om 5.0i snitt når jeg går ut i tredje året...

Derfor er spillingen blitt begrenset til ferier,, og siden jeg ikke er rik betyr dette at jeg bare skal spille i juleferien og i sommerferien,,,

Fra tidligere har jeg en 70 bm pvp hunter pro og en 67 priest

da kommer jeg til spørsmålet

Skal jeg begynne med warhammer, være helt noob. men samtidig oppleve en ny verden og nye områder , RVR, TOK og masse annet spennende?

Eller levle priesten til 70 eller fortsette på huntern i juleferien og skaffe meg wotlk i sommeferien?

kan forøvrig legge til at jeg lever for pvp!

likte egentlig ikke arena,, men med meg og en retri pala ( Pre 3.02 ellr no)

så klarte jeg meg greit og kom opp til 1800 dagen før GC mitt gikk ut :yes:

Men jeg liker PVE også, selv om jeg ikke har tid til å spille mer enn 2-3 timer hver dag så det blir ikke mange raids

:thumbup:

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-ZQr2eN
Skrevet

Dette må du besteme selv?

Skrevet

Dette er dessverre en de mange trådene som det ikke er mulig å gi et fullgodt "svar" på. Jeg har også lignende problemstilling i forhold til hvilken karakter jeg skal satse på når lich king slippes...

Den gode følelsen rundt WoW har jeg ennå tilgode å finne i andre spill, selv etter å testet Warhammer og AoC.

Skrevet

for min del så blir det WAR for PVP og WoW for casual gaming... frem til AION kommer :love: , så får vi se om jeg dropper WoW eller WAR for AION... men først forsvaret i januar T_T

Skrevet

Vil si at det av "følelser" for min del i WOW, kommer av at ting funker. Jada, det er mye morsom historie, og søte gnomer(!one), men det jeg liker best er at ting funker. Mange år med finpussing har gjort WOW til et spill både WAR og AOC kan drømme om å komme i nærheten av på ganske lenge mtp. bugs og generell "smoothness".

Litt trist, for jeg liker egentlig WAR, men jeg synes helt ærlig det ikke burde vært sluppet ennå. Nå må jeg prøve litt WOW igjen, så får se hva som skjer. Skulle gjerne PVP'et i WAR, men ikke med 2 fps. Prøver igjen når de får fikset det, under enhver kritikk at det var slik ved launch.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...