Gå til innhold

Utvidelse for King's Bounty (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uffda...det originale KB var barnslig nok, og dette blir jo bare enda værre. Så jeg virkelig en pokemon figur på bildene ? :D

 

Nei, det er visst bare å vente på det dystre og gotisk mørke Disciples 3. Forhåpentligvis mere passende for oss som er ferdig med tenårenene...

Lenke til kommentar
Uffda...det originale KB var barnslig nok, og dette blir jo bare enda værre. Så jeg virkelig en pokemon figur på bildene ? :D

 

Nei, det er visst bare å vente på det dystre og gotisk mørke Disciples 3. Forhåpentligvis mere passende for oss som er ferdig med tenårenene...

 

Det der ga egentlig ingen mening.

 

Men angående KB, jeg prøvde dette spillet i et par timer og ble rett og slett grundig lei. Alt for mye repetisjon. Sloss sloss sloss kjøpe tropper sloss sloss sloss. Føler nesten at jeg missa et eller annet poeng. Det var som heroes of might and magic uten basebygging, og selv om jeg er en stor fan av sjangeren så ble det rett og slett kjedelig etter litt tid.

Lenke til kommentar
Det der ga egentlig ingen mening

Ingen annen mening en at det opprinnelige KQ er/var søtt og uskyldig som sølvguttene. Rage monstrene, som faktisk var litt "bad", blir erstattet av en "drage" som ser mere ut som en figur fra siste Disney Pixar/Pokemon film.

 

Forøvrig er jeg enig i at spillet fort ble veldig repetivt. Det går fryktelig mye tid, bare på å springe rundt. Har aldri likt RPG spill, så kanskje ikke så rart at den delen av spillet ikke faller i smak.

 

I Heroes3/4 kunne man i hvert fall opprettholde et trykk mot fienden og hele tiden ekspandere fremover på kartet uten å hele tiden vende frem/tilbake. I KQ springer man frem og tilbake, som en tulling, mellom de forskjellige stedene man kan kjøpe (de beste) soldatene.

 

Reserve (soldat backup) egenskapen hjelper litt, men man burde hatt et leveringssystem, eller et teleporteringssystem.

 

Dessuten må man føre intensiv loggføring for å holde oversikt over alle navn, plasser og tilgjengelig soldater...utrolig kjedelig i lengden :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...