Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

1 år gamal Inspiron 1520 har starta å yte svært dårleg. Løsning?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

For nokre dagar sidan starta maskina mi å yte mykje dårlegare enn vanleg. Eg trur det va på same dag som Red Alert 3 vart innstallert. Etter det eg hugsa gjor eg dette:

Fann ut at eg måtte frigjere plass på harddiscen min ettersom spelet krevde for mykje plass. Var så lågt nede som 6gb på ein 250 gb HD. Sletta div spel og frigjor ca 20gb. Har no 23gb ledig på C: på HD'en etter innstallasjon.

 

* Går overraskande treigt å surfe. Maskina brukar også f.eks lang tid på å loade div. .exe ikon på spel-mappa mi(snarvegar til samtlige spel)

 

* Spel som Warcraft 3 køyrer ikkje reint lengre. Hakkar overraskande mykje.

 

* Farcry2 har i ei veke før alt dette skjedde køyrt bra. No hakkar det.

 

* Flashplayer ville oppdatere seg, klikkte OK, på trass av at ein ny versjon allereide var innstallert. Den spurte meg om eg ville reinstallere versjonen. Noko som eg takka ja til, for å bli kvitt påminninga om oppdatering.

 

* Spybot brukar ei evigheit på å starte programmet. Søket går også svært tregt. ??

 

* Kan også sei nemne min Dell Inspiron 1520 tek lang tid på å lese CD'ar frå spela Farcry2, Red Alert 3 og Crysis.

 

 

Tiltak eg har gjort utan særleg nytte:

 

defragmentering

Ccleaner

oppdatere firefox

div restarts etc.

 

Frå før har eg skrudd av alle "fancy" funksjonar som vista kjem med for økt ytelse.

 

Har og sett i prosessar som er i bakgrunnen, noko som eg ofte gjer for litt betre FPS i spel. Etter det eg ser er det ingen nye prosessar som står på.

 

Har prøvd å oppdatere skjermkortdriveren min i etterkant av alt dette. Men sleit litt med å få innstallert drivera frå guru3d.com, sidan dell ikkje har gitt ut ny driver sidan mars. Fekk feilbeskjeda om at driveren ikkje passte til hardwaren. Endte opp med å innstallere dell drivaren igjen. Har nokon ein walkthrough på dette?

 

Mvh

 

Sverre

Endret av AshtraY
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med å kjøre en systemgjenoppretting til en dato der alt fungeret ok?

(tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting)

Spill som du har installert/avinstallert vil bli slik det var den datoen du stiller pc'n tilbake til.

. Har ikkje muligheit til å systemgjennopprette då eg ikkje har satt noko "systemopprettingspunkt" tidlegare. Kan kun gå tilbake til eit tidspunkt i dag.

 

Men korleis går ein gjennom med å innstallere ny skjermkortdrivar på vista? Er vel forskjellig frå XP?

 

og er dei driverane på guru3d meint til 8600GT på ein laptop?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...