Gå til innhold

Her kan dere laste ned Red Hat 9.0 (helt lovlig)

Anbefalte innlegg

Skrevet

/me gir nesten opp..

Det du leste paa linuxguiden var en spoek.

Filene paa Ausgamers og planetmirror er ekte. Altsaa ikke en spoek..

[1.April]

I en pressemelding i dag har Red Hat gjort helomvending og vil likevel ikke slippe Red Hat 9 for de som ikke abonnerer på Red Hat Network. Red Hat vurderer nå også å anmelde de som deler Red Hat 9 via P2P-systemer som BitTorrent. Det er viktig for oss å beskytte vår intellektuelle eiendom sier Bob Young i pressemeldingen.

[/1.April]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

siden det er 1 april så vet jeg ikke helt hva jeg skal tro allikevel. for se hva jeg for tid til i kveld, så for jeg se. noen som vet når Source cdene kommer ut i verden da? de kommer sikkert ut 7 april de, kanskje.

Skrevet

Wil: akkurat som om RH 8 het psyche, så heter rh9 shrike. Sjekk denne artikkelen. Helt øverst står det.... chi-ching! Du gjettet riktig! Shrike!

Begynner du å bli overbevist nå? :roll:

Skrevet

Lasta ned hele pakka via p2p programmet beskrevet i den andre tråden her.

Download på 500-600. Brenner filene i morgen.

Hiver inne redhat 9 da.

Noen som allerede har fått det på plass ?

Redhat 8.094 beta bruker rpm-4.2. Vet noen om 9èrn gjør det samme ??

[/b]

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor folk maser slik over dette. Å dele Linux over p2p er ikke bare lovlig - det er nødvendig:

...the GNU General Public License is intended to guarantee your freedom to share and change free software - to make sure the software is free for all its users...
Skrevet
Noen som har fått lagt det inn eller ? Ser det bra ut ?

Sviver som ei klokke det. Slengte den inn igår så det er ikke allverdens jeg har fått gjort ennå. Skal begynne å innstaller div. ikveld tenker jeg.

Skrevet

La du inn redhat 9 fra bunn eller oppgraderte du ?

Leste akkuratt en artikkel om problemer med installasjonen hvis en går for norskt oppsett. Installasjonen kræsjer.

Hva gjorde du ?

Skrevet
La du inn redhat 9 fra bunn eller oppgraderte du ?

Leste akkuratt en artikkel om problemer med installasjonen hvis en går for norskt oppsett. Installasjonen kræsjer.

Hva gjorde du ?

Jeg tok en rein innstallasjon, gikk knirkefritt det. Bruker engelsk oppsett da, er vant med det nå.

Skrevet

Oppgraderte, da jeg har en haug med progs som jeg ikke orker å ta en ny installasjonsrunde med.

Det gikk greit, men fikk bug når jeg valgte norsk under installasjonsmenyen. Løste dette med å velge engelsk.

Fra før kjørte jeg Redhat 8.094 beta, og mitt intrykk etter litt bruk er: Her er det intet nytt.

Timeglasset er det eneste synlige !

Vel ting oppdages etter hvert.

I det minste er jeg uptodate.

Andre som har postinstallsjons synspunkter ?

Skrevet

Hatt litt problemer med 8.0 når det gjelder lyd.. detekter onboard lydkortet i setup, men vil ikke spille av lyd. Lest at andre har hatt dette problemet også.

Noen som vet om det kan ha blitt fikset i 9.0? Laster ned nå, får ikke testa selv før imorgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...