Gå til innhold

Her kan dere laste ned Red Hat 9.0 (helt lovlig)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tror jeg vil vente i en uke, pga av at jeg tror det er 6 iso filer i stede for 3, jeg synes det virket litt mistenklig ut, og dessutten så tror jeg ikke det er det rette navnet på Red Hat heller. det skal være Red Hat 9.0 også et navn til bak der. kanskje det er de rette isoene, men jeg skal vente uannsett. grunnen til at jeg tror at det er 6 iso filer i stede for 3 er fordi at, det er beta versjonen som heter Red Hat 8.1 som har 6 ISO filer. men kanskje det er feil. vet ikke helt jeg. men hvorfor kommer iso filene ut akkurat nå da? høres jo litt mistenkelige ut det også da. synes jeg iallefall, for når det blir sagt at de kommer ut i neste uke, på de fleste FTP serverne, så må det være noe muffins her.

Lenke til kommentar
tror jeg vil vente i en uke, pga av at jeg tror det er 6 iso filer i stede for 3, jeg synes det virket litt mistenklig ut, og dessutten så tror jeg ikke det er det rette navnet på Red Hat heller. det skal være Red Hat 9.0 også et navn til bak der. kanskje det er de rette isoene, men jeg skal vente uannsett. grunnen til at jeg tror at det er 6 iso filer i stede for 3 er fordi at, det er beta versjonen som heter Red Hat 8.1 som har 6 ISO filer. men kanskje det er feil. vet ikke helt jeg. men hvorfor kommer iso filene ut akkurat nå da? høres jo litt mistenkelige ut det også da. synes jeg iallefall, for når det blir sagt at de kommer ut i neste uke, på de fleste FTP serverne, så må det være noe muffins her.

 

 

Herre gud gutt, gaa a legg deg. Det er ikke KaZZa det er snakk om her.. Planetmirror og Ausgamers er serioese siter.

Lenke til kommentar

jeg så litt på diskene jeg også, og som sagt jeg synes det var litt mistenkelig, leste nettopp på Linuxguiden.org at, de vil anmelde de som legger ut iso filene på Kazaa, morpheus osv. så skal nok vente i enda noen dager til. sånn at jeg vet at det er rett liksom. offisielle iso filene kommer jo på de fleste serverne om en uke allikvel.

 

kanskje noen skal lese litt på Linuxguiden.

Lenke til kommentar
jeg så litt på diskene jeg også, og som sagt jeg synes det var litt mistenkelig, leste nettopp på Linuxguiden.org at, de vil anmelde de som legger ut iso filene på Kazaa, morpheus osv. så skal nok vente i enda noen dager til. sånn at jeg vet at det er rett liksom. offisielle iso filene kommer jo på de fleste serverne om en uke allikvel.  

kanskje noen skal lese litt på Linuxguiden.

Altså, har det falt deg inn at det er 1. april i dag?

Lenke til kommentar
jeg så litt på diskene jeg også, og som sagt jeg synes det var litt mistenkelig, leste nettopp på Linuxguiden.org at, de vil anmelde de som legger ut iso filene på Kazaa, morpheus osv. så skal nok vente i enda noen dager til. sånn at jeg vet at det er rett liksom. offisielle iso filene kommer jo på de fleste serverne om en uke allikvel.  

 

kanskje noen skal lese litt på Linuxguiden.

 

heheh .. har du sett hvilken dato det er i dag ??

 

I en pressemelding i dag har Red Hat gjort helomvending og vil likevel ikke slippe Red Hat 9 for de som ikke abonnerer på Red Hat Network. Red Hat vurderer nå også å anmelde de som deler Red Hat 9 via P2P-systemer som BitTorrent. Det er viktig for oss å beskytte vår intellektuelle eiendom sier Bob Young i pressemeldingen.

 

 

Staar klart aa tydlig paa siden til Redhat at du er hjertelig velkommen til aa spre RH 9.0 iso'en saa mye du maatte oenske..

 

Faktisk saa gjorde RH en genistrek ved aa kun la betalene kunder faa lov aa hente ned den siste isoen den foerste uken. Paa den maaten faar dem en jeavn spredning av releasen og dermed slipper en sinnsyk hammering paa release dagen.

Lenke til kommentar

det var ikke eksagt kazaa det stod, men det stod at de ville anmelde de som legger ut filene på P2P programmene, og det er så vidt jeg vet, sånne program som man deler filer med. jaja, har ikke tenkt til å starte noen diskusjon. siden det hele virket litt mistenkelig ut, så kan man jo lure litt på hvor platnemirror har fått filene i fra. og Augames eller hva de no heter. noen som har noen formening i denne saken? eller det er det helt sikkert, men, men.

Lenke til kommentar

burde egentlig skjønt det, joda, jeg vet hvilken dato det er, men vil det si at det ikke er de ekte filene allikevel? er det det dere sier? hvis det er sant så venter jeg ialelfall en uke. har faktisk ikke blitt lurt i dag, men kan hende at veldig mange blir lurt nå. hvis det er aprilsnarr da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...