abitpower Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Hei. Spillte AoC fra releas tom. sommerferien ca. Grunnen til at jeg sluttet da var egentlig at jeg ikke hadde tid i ferien, og fordi jeg synes hele systemet var meget ubalansert. Har fulgt litt med på div. nettsider, og det ser ut til at det kansje begynner og bli orden i rekkene til Funcom. Mitt spørsmål er, primert til dere som er lvl 80, hvordan har dere det? Dreier alt seg om PvP, eller er PvE også en viktig del av spillet? Persjonlig liker jeg PvE og konseptet med raid's. Følte jeg måtte forhøre meg med noen som faktisk spiller spillet, før jeg bestemmer meg for å begynne igjen. Håper noen tar seg tid til å gi et fornuftig svar=) Mvh.
Vemund Veien Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Vil påstå det er meir endgame content for PVE-interesserte enn PVP. PVP på 80 er stort sett berre å drepe folk om att og om att utan noko anna mål enn å auke statsen sin. Sjølvsagt, det er artig, men eg finner meir underhalning i PVE-raids no for tida. Det er fire raidbosser på tier 1. Ein av dei var bugga tidligare, men eg er usikker på om han framleis er det etter siste patch. På tier 2 er det fem eller seks tilgjenglege raidbossar for tida. Eg har vore borti tre av dei, og drept ein. Ingen av desse er bugga.
blackbrrd Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Har gjort alle Tier 1 raidbossene og skal vel snart begynne med Tier 2 raidbossene. Det er ihvertfall fortsatt morsomt. Angående PvP så får du PvP xp som gjør at du leveler og kan kjøpe deg bedre PvP gear. Har bare drevet med PvP en kveld og syntes det var rimelig morsomt. Det skal sies at ToS og Necro for tiden er litt OP. Melee er generellt sett ikke så bra. (Kortere comboer som gjør mindre skade og minus for å ikke treffe motstanderen med alle combo-slagene) PvP er nok vesentlig mer interessant nå enn når spillet ble sluppet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå