ollibolli87 Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Heisann! Har noen image filer som jeg må bruke magic iso på, men når jeg er ferdig med å installerer fra første cden får jeg beskjed om å bytte til cd 2. Hvordan gjør jeg det? Er vandt med daemon tools, men dette er litt anderledes.. Har søkt på google, men finner ikke noe vettugt svar på dette :\
ollibolli87 Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 (endret) nei ikke ulovlig. men har kikka rundt omkring, men finner ingen svare i det hele tatt! annoying! noen som vet eller? hvis ingen kan si det, har noen en tutorial på det kanskje? Endret 2. november 2008 av ollibolli87
Vrengtpolvott Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Tviler på at det du skal legge inn er lovlig ettersom du må bruke .ISO fil
Programvare Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Tviler på at det du skal legge inn er lovlig ettersom du må bruke .ISO fil Det finnes sannsynligvis ikke lovlige iso-filer nei.
Vrengtpolvott Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Tviler på at det du skal legge inn er lovlig ettersom du må bruke .ISO fil Det finnes sannsynligvis ikke lovlige iso-filer nei. Vel, en .ISO fil er jo bare en nøyaktig kopi av en CD eller DVD plate. Så å lage en lovlig .ISO er ikke vanskelig, bare å lage .ISO av en brentCD eller DVD med dokumenter eller bilder osv man har lagd/tatt selv. Så har man en lovlig .ISO. Men ettersom dette er i PC-spill delen av forumet er det nok ikke lovlig nei
ollibolli87 Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 for å unngå å bruke cd i cd rom går det jo også ann
ollibolli87 Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 fiksa det selv jeg folks! hehe..
Anbefalte innlegg