Gå til innhold

[X360] Gears of War 2 - Spille Online?

Essem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om noen lurer så har jeg bestemt meg for å gjøre ferdig disc 4 i Lost Odyssey før jeg spiller noe annet igjen. Det tar sikker en to-tre dager og så finner dere meg på slagmarken igjen.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Jeg kommer ikke til å være tilstede på omtrent en uke, fordi jeg skal feire jul hos far.

Skrevet (endret)

Laland må dessverre meddele at han ikke blir å se online før tidlig kveld, Mandag 22/12 2008. Hvis han i mellomtiden skulle være på dette interaktive nettverket, "Xbox LIVE", er det fordi han har GeOW til pc.

Takk, og ha en riktig god dag - og jul videre!

Endret av Laland
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Gow til pc har ikke de perfekte kontrollene som xbox..:)

Skrevet
Gow til pc har ikke de perfekte kontrollene som xbox..:)

Det er derfor jeg har en Xbox360 kontroll med påmontert kabel med meg hvorenn jeg og min laptop måtte finne vei.

Skrevet (endret)

jjoiner gissj soon, skal på butikken i 12tia, en tur innom banken og så kjøpe meg no frokost så kan det gissjes

GR nor i currently recruiting gissj playahs

Endret av svenningen
Skrevet

Jeg har slitt meg gjennom en to timers lang kø utenfor Strøm-Larsen, så jeg håper virkelig noen er pålogget i kveld. Hvis ikke blir dagen min miserabel.

Skrevet

Neh, dere får være tålmodige. Jeg skal sikkert snart spise et eller annet, også må jeg hente juletre og litt forskjellig. Har ikke tid før i kveld. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...