Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Kommer ikke inn i windows vista med brukeren


Anbefalte innlegg

Jeg har en acer laptop pc. Sitter ikke med den foran meg men skal oppdatere senere hvilken pc det er snakk om. Etter å ha slitt litt med diverse problemer som virus og andre ting så har jeg rensket opp litt i pcen. Slettet programmer jeg ikke trengte osv. Men jeg har hatt forskjellige problemer for det. Windows update stopper midt i installasjonen. Pcen skrur seg av og til.

 

Nå i det siste fikk jeg et større problem. Når jeg skrur på pcen så går alt fint helt til jeg skal logge inn på brukeren min. Etter jeg skriver inn passordet så kommer musepekeren fram og bakgrunnen men ingenting annet. Jeg klarer å trykke inn ctrl, alt og delete og når jeg trykker på f eks windows oppgavebehandling så kommer det ingenting fram. Jeg har prøvd sikkerhetsmodus og da kommer jeg inn helt fint. Aner ikke hva problemet er. Noen som har hatt noe lignende?

 

Lurer også på noe angående formatering. Jeg har bare formatert en gang for mange år siden på xp, aldri vista. Hvordan skal jeg gå fram i Vista. Trenger jeg Windows Vista cden, oppstart cd eller noe annet?

 

Takker for all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...