Gå til innhold

Mobiltelefon og klokke, på sammet tid!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er jo gammelt nytt! Såkalte "mobilklokker" har jo eksistert i et par år, hvor store kinesiske selskap står bak. Frister ikke så veldig.

Kan si en positiv og en negativ ting om den type mobiler.

1. Det positive er at du kan bruke den som våpen på byen, hvis du slår til noen med den klossen der så ligger de flate!

2. Du vil få belastningsskader etterhvert når du må være den.

Lenke til kommentar
Dette er jo gammelt nytt! Såkalte "mobilklokker" har jo eksistert i et par år, hvor store kinesiske selskap står bak. Frister ikke så veldig.

Kan si en positiv og en negativ ting om den type mobiler.

1. Det positive er at du kan bruke den som våpen på byen, hvis du slår til noen med den klossen der så ligger de flate!

2. Du vil få belastningsskader etterhvert når du må være den.

 

 

Hey

Er ikke alle mobilklokker som er like store og tunge. Jeg har en Cect W200. Den veier ca 30g og er ikke så alltfor stor heller. Det finnes veldig mange forskjellige mobilklokker og jeg har prøvd en del av dem inkludert den som linkes til i denne tråden. Var ikke noe særlig fornøyd med denne. Den er stor, ganske tung og har dårlig lydkvalitet ved samtale.

 

Den beste jeg har kommet over til nå er Cect w200.

 

Det er mange fake kopier av denne klokken som ikke fremstiller samme kvalitet som originalen til den store kinesiske mobilprodusenten Cect.

 

Denne klokken har blandt annet vunnet prisen 'China's Consumer Electronics Appliances -- Best Industrial Design Innovation Award'

 

Er en utrolig kjekk dingz og ha, særlig med tvillingsim. Men dette er ikke en klokke du har på deg på byen dersom du ikke vil bli stempla som supernerd da. :)

Endret av kimenge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...