Gå til innhold

Noe bedre enn iTunes


Gulrooot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bytta nettopp ut iTunes med Mediamonkey. Var ikke fornøyd med iTunes, og prøvde deretter en hel del mediaplayers, og endte opp med Mediamonkey.

 

Vil iallefall anbefale at du tar en titt på det. Det varierer jo hva folk verdsetter i et program, så om det er rette programmet for deg kan bare du svare på.

 

Winamp som Nizzen anbefaler er heller ikke et dårlig alternativ, men personlig foretrekker jeg Mediamonkey.

 

 

Kort sagt syntes jeg du burde prøve begge to å se selv hvilket du liker best (Eventuelt om du finner et 3. alternativ)

 

Rakash ;)

Lenke til kommentar
Bytta nettopp ut iTunes med Mediamonkey. Var ikke fornøyd med iTunes, og prøvde deretter en hel del mediaplayers, og endte opp med Mediamonkey.

 

Vil iallefall anbefale at du tar en titt på det. Det varierer jo hva folk verdsetter i et program, så om det er rette programmet for deg kan bare du svare på.

 

Winamp som Nizzen anbefaler er heller ikke et dårlig alternativ, men personlig foretrekker jeg Mediamonkey.

 

 

Kort sagt syntes jeg du burde prøve begge to å se selv hvilket du liker best (Eventuelt om du finner et 3. alternativ)

 

Rakash ;)

takk for hjelp :D

Lenke til kommentar

Kan forresten føye til at om du har iPod (var det som var grunnen til at jeg først brukte iTunes), så er Mediamonkey kompatibel med de fleste (alle?) iPods.

 

Du kan også laste ned/lage egne scripts. Mye morro du kan få gjort med denne funksjonen :dribble:

 

Sist men ikke minst en liten advarsel! Var forsiktig når du bruker "auto-tag" funksjonen første gang. Den er HELT fantastisk når du vet hvordan du bruker den, men jeg (og mine prøv å feil teknikker) greide å slette alle taggsa på hele musikksamlingen min :p (nå er alt helt fint da, albumbilde og alt av info i hver eneste fil :D). Bare les litt først, og prøv deg litt frem med få filer av gangen.

 

Rakash ;)

 

PS: er en tråd om mediamonkey her på forumet

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=717515

Lenke til kommentar
Kan forresten føye til at om du har iPod (var det som var grunnen til at jeg først brukte iTunes), så er Mediamonkey kompatibel med de fleste (alle?) iPods.

 

Du kan også laste ned/lage egne scripts. Mye morro du kan få gjort med denne funksjonen :dribble:

 

Sist men ikke minst en liten advarsel! Var forsiktig når du bruker "auto-tag" funksjonen første gang. Den er HELT fantastisk når du vet hvordan du bruker den, men jeg (og mine prøv å feil teknikker) greide å slette alle taggsa på hele musikksamlingen min :p (nå er alt helt fint da, albumbilde og alt av info i hver eneste fil :D ). Bare les litt først, og prøv deg litt frem med få filer av gangen.

 

Rakash ;)

 

PS: er en tråd om mediamonkey her på forumet

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=717515

 

 

Blir Mediamonkey, hører at Winamp har noen problemer, men mediamonkey har jo morsome funsjoner, takk :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...