Sebgun Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Heisann. Jeg er en tidligere wow-spiller som har vurdert å aktivere accounten min igjen, men jeg er litt usikker på om jeg skal starte nå eller om jeg skal vente på WoTL. Er litt usikker med tanke på innhold og slikt
mad_arab Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Start akkurat når du har lyst. Har du ikke spilt på en stund, og er 70, så kan du vente hvis du ikke føler for å rote rundt på 70 uten å ha noen spesifikke mål, men det er også endel achiements og dailies å leke med før WotLK.
Bear^ Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Om du har en level 70 er det lite vits om du da selv ikke har veldig lyst. Om du derimot mangler en konto på 70 kan det være greit å sette seg ned noen timer og få denne opp. Samt at etter siste patchen ble mye endret for en del klasser så det kan være verd å spille uansett om du har en level 70 konto for å gjøre deg kjent med nye elementer.
Sebgun Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Skrevet 31. oktober 2008 Har en 70 Hunter fra før, men den er på PVE og jeg skulle jeg spilt på en PVP. Så da har jeg 13 dager på meg til å Power levele en ny char Ingen vits i å raide i hvertfall. Regner med at alt som ikke er T4,5 eller 6 blir så og si ubrukelig
Bear^ Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Personelig tenker jeg ikke på å få kongeustyr lengere fordi det blir ubrukelig i Northrend. Istede satser jeg på å slappe av litt og bare kjøre morro raid og grupper i ny og ne, noe som faktisk er kjempekoselig for folk ser ikke ut til å ta alt hyper seriøst lengere. Får slappe av de 14 dagene til ekspansjonen kommer ut, etter det blir det big business igjen
Christeven Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Har en 70 Hunter fra før, men den er på PVE og jeg skulle jeg spilt på en PVP. Så da har jeg 13 dager på meg til å Power levele en ny char Ingen vits i å raide i hvertfall. Regner med at alt som ikke er T4,5 eller 6 blir så og si ubrukelig nå kan man vel ta transfer fra pve til pvp også. de forandret det for litt siden. så om du er villig til å bruke en hundrings eller hva det er så kan du transfere den til en pvp server.
Cpt Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Ta hunteren din og utforsk gamle raiding instancer og nye. Det jeg gjør nå er å raide vanillawow og TBC instancer bare for gøy, både med guild og PuGs. Og har du ikke en gammel god guild å vende tilbake til så tror jeg du skal klare å finne PuGs til de fleste instancene, her på servern er det PuGs opp til BT uten problemer.
probin Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 et spm.. hva står pugs for??? --- jeg aktiverte kontoen min for en uke siden så jeg klarte å sette meg inn i gamet igjen! im ready for WOTLK
probin Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 okey... det var det ja!! faen.. må lære meg å bruke hodet!
Bear^ Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Ikke fortvil probin, jeg har et godt hode i mange tilfeller men når det kommer til WoW forkortelser innser jeg realiteten, jeg har ikke snøring på halvparten av hva som blir sagt i forkortet tilstand. Husker jeg stusset i evigheter hva MB sto for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå