Gå til innhold

Er disse PA høytalerene gode/bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
zachary er vel ett billigmerke som ikke er noe særlig å skryte av. Hvert fall ikke det jeg har hørt.

En kompis har Zachry Q-1002 og Zachry Q-1202...de synes jeg spillte veldig bra, ikke mye bass, men god diskant(Horn)...jeg har ekstra basser...men er det noe og satse på?

 

har fått tilbud på disse til 3 tusen til sammen, det er privat...er dette for mye for de 2 parra?

1 par Zachry Q-1002

1 par Zachry Q-1202

Endret av Devil123
Lenke til kommentar
Det er vel PA er det ikke?

Personlig ville jeg aldri ha kjøpt noe slikt, men jeg er mere på det at det skal være god lyd og ikke bare at det skal spille høyt og med (for) mye bass.

det er PA ja...den bassern jeg har er det veldig trøkk i, men den kan oxo stilles sånn at den dunker forsiktig til rolig musikk...

når jeg spiller musikk er det enten lavt eller drit høyt^^

 

jeg har 50 m2 jeg skal fylle med lyd..og kjøper jeg de, kan det være greit og ha de til evt. festing og sånnt...

Lenke til kommentar

Det er jo nettopp festing slike høyttalere er bygget for, så hvis det er det som er bruken fungerer de sikkert ok. Men tror fortsatt ikke Zachry er merket å gå for. Dog kan jeg lite om PA, eneste erfaringer er russetiden, når jeg er ute på byen og konserter.

Man får jo PA som spiller bra også, det merker man godt på konserter og på noen russebusser.

Lenke til kommentar
Det er jo nettopp festing slike høyttalere er bygget for, så hvis det er det som er bruken fungerer de sikkert ok. Men tror fortsatt ikke Zachry er merket å gå for. Dog kan jeg lite om PA, eneste erfaringer er russetiden, når jeg er ute på byen og konserter.

Man får jo PA som spiller bra også, det merker man godt på konserter og på noen russebusser.

men hva mener du med at de ikke spiller bra?? De jeg har sett på har ræva bass, men spiller veldig rent..selv på veldig høyt volum...

Lenke til kommentar

Det er vel helt greit til sitt bruk iforhold til pris. 3000,- derimot er stiv pris hvis dette er snakk om bruktsalg. 2000,- maks ville jeg sagt.

 

Men nå virker det som du er ute etter et par høyttalere til hjemmebruk, altså ikke PA? Da ville jeg heller lagt de 3000,- i et par tradisjonelle gulvstående høyttalere. Er du opptatt av lydkvalitet fremfor "trøkk" så vil det absolutt lønne seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...