Gå til innhold

[Løst]Crysis Warhead Systemtid error

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! i dag skulle jeg spille litt crysis warhead, og tidligere har jeg ikke hatt noe trøbbel, men i dag så kommer det plutselig:

"Advarsel! Systemtiden ser ut til å være feil. Vil du sjekke den via Internett mot en tidssserver?

Systemtiden din vil ikke bli justert automatisk. Korriger tiden manuelt om nødvendig. Systemet må kanskje startes på nytt etterpå."

Hva er dette? trykker jeg på "ja" så blir skjermen svart i 2 sek, trykker jeg "nei" så kommer: "

Ugyldig systemtid ble oppdaget.

Kontroller den, og korriger den lokale innstillingen for systemtid. Systemet må kanskje startes på nytt etterpå."

dette er veldig irriterende.. noen som har råd? Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei! i dag skulle jeg spille litt crysis warhead, og tidligere har jeg ikke hatt noe trøbbel, men i dag så kommer det plutselig:

"Advarsel! Systemtiden ser ut til å være feil. Vil du sjekke den via Internett mot en tidssserver?

Systemtiden din vil ikke bli justert automatisk. Korriger tiden manuelt om nødvendig. Systemet må kanskje startes på nytt etterpå."

Hva er dette? trykker jeg på "ja" så blir skjermen svart i 2 sek, trykker jeg "nei" så kommer: "

Ugyldig systemtid ble oppdaget.

Kontroller den, og korriger den lokale innstillingen for systemtid. Systemet må kanskje startes på nytt etterpå."

dette er veldig irriterende.. noen som har råd? Takk

Kommer denne feilen opp når du startet maskinen?

Skrevet
Prøv å stille inn klokken på PCen din. Høres ut som det er det som er feil.

Ja, jeg stilte klokke og dato.. av en elr annen grunn var det 1 januar 2002 :S men det virket :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...