Gå til innhold

Sammenligning av xbox og ps3 før kjøp...


andrevr

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe enten PS3 eller Xbox.

 

Har en 40tommer full hd med flere hdmi innganger. Dette at ps3 har blueray er ikke det viktigste for min del, er mer opptatt av hvordan kontrollene er, spillutvalg, hvordan samme spill er på de to maskinene etc.

 

Spillene jeg er interessert i er Pro Evolution 2009, kanskje fifa 2009, et eller annet unreal turnament type spill, gjerne også command and conquer 3 (vet det kun slippes på xbox).

 

I utgangspunktet liker jeg playstation kontrollene bedre (pga langvarig ps2 bruk). Går det feks an å ha 4 spillere (2 trådløse og to med ledning feks til PS3? Samme spørsmål til xbox, mulig med 4 spillere?

 

Når det gjelder xbox versjon, hvilken burde man velge og hvorfor i såfall? Er ikke opptatt av å ha max harddisk størrelse,kommer til å bruke maskinene relativt moderat (ikke som mediasenter).

 

Prismessig stiller kanskje xbox best? De virker jo voldsomt rimelige for tiden...

Men hvordan er de samme spillene på xbox iforhold til ps3 (feks fifa2009 eller andre nye spill).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tro meg, jeg har lest x antall ulike tråder om temaet, men har ikke blitt overbevist om hva jeg burde gå for. Jeg informerte om hvordan type spill jeg ønsker (sport, bilspill, strategi) og hvilke ting som er viktige for meg (kontrollerne etc). Så bedre å legge inn en tråd for dette en å søke seg gal...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...