Gå til innhold

EA: Warhammer Online har solgt 1,2 millioner - 800k subs

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

de åpnet med ca 500 tror jeg. men der er allikevel uten tvil en nedgang, vi får se hvor mange som blir etter måned 2. for slik det er nå er det bare grind av det samme scenarioet igjenn og igjenn i hvert tier. får håpe 1.1 gjør noen endringer.

Endret av Christeven
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Serverne virker helt forlatt. Ser knapt andre spillere. Spiller på EN RP-RVR serveren og worlds edge mountain.

Slik har det alltid vært, folk gjør scenarios - ikke merklig i grunn når 15 min gir deg 22K exp ved lvl 34 .

Skrevet

Synd i si det, men scenarioer kan bli døden for dette spillet hvis de ikke gjør noe. Fra ch 8 ogutover har jeg enda ikke kalrt funnet meg gruppe til å gjøre PQs. Alle står bom fast i de warcampene som gir quests for Northernwatch, Mourkain, Tor Anroc (grøss) og Serpents something. Jeg spiller på serveren som var desidert fullest ved launch og nå er det knapt med på den. Muligens high ved peaktimes.

Skrevet (endret)

Helt enig med Konamixx. Det er en massiv grind av det samme scenarioet igjenn og igjenn, som blir mer og mer frustrerende/kjedelig.. ett på hvert tier. ikke noe problem i starten, men når du er på ditt tor anrock nr.76 fra lv 20-30 så sier det sitt. Og når de andre en gang i blant popper opp blir de sjeldent helt fulle og de varer alltid hele timeren ut. så man får mindre xp/rp overall i dem sammenlignet med de populære. som er hvorfor folk liker dem (de populære), det er de med det eneste målet er å holde en item og drepe flest mulig. questing kan ikke måle seg i xp/time, og gir heller ikke rp.

skjelver bare på tanken om at serpent passage må bli det eneste scenarioet for de resterende 50 renown rankene som gjennstår når man først starter med den...

Quest xp må boostes så det blir like attraktivt som scenarioer.

Endret av Christeven
Skrevet
Quest xp må boostes så det blir like attraktivt som scenarioer.

Enig, men enda mer viktig - open world RVR (siege kamper) må boostes slik at det blir mer poeng i å gjøre det. Dette har Mark Jacobs sagt at de jobber med (På ett forum, han sa noe som: "We're going to boost the hell out of ORVR. Let me put it this way, you would have to have 10 tons of brain damage not to do ORVR after we're done".

Hvis ORVR og questing kommer, eller overgår, scenarios i rewards vil WAR være syyykt digg... Håper dette kommer inn så fort som mulig i spillet.

Scenarios skal jo egentlig være en måte å få seg en kjapp pvp "fix" hvor du får en del rewards, men selve kjøttet hvor du virkelig blir belønnet for arbeidet burde jo absolutt være ORVR.

Skrevet

De må isåfall booste det noe hinsides av slik det er nå. Scenarios gir jo en konstant strøm av players å ta knekken på, samt bonus xp/renown på toppen av dette. Denne tilsvarer jo allerede 8k exp på slutten av tier 2.

Skrevet

som bright wizard har jeg gjennomsnittelig 3 til 5k i serpents pass, og ikke solo men i en full gruppe, synes det er ganske bra, men skal sies jeg ligger godt over alt av melee de fleste gangene, så en klar balansering må gjøres.

Skrevet
som bright wizard har jeg gjennomsnittelig 3 til 5k i serpents pass, og ikke solo men i en full gruppe, synes det er ganske bra, men skal sies jeg ligger godt over alt av melee de fleste gangene, så en klar balansering må gjøres.

Som Tanker har jeg sjelden mer enn 2K renown i serpent ja , det er jo dette jeg har mjælet om hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...