Gainwardrobe Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 (endret) http://www.gamespot.com/news/6200329.html?...adlines;title;1 Scroll ned. Gratulerer Warhammer! Endret 30. oktober 2008 av Gainwardrobe
Zappy Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Høy falloff må jeg si. Men var vel ventet. Mon tro om de har glemt å telle med oss europeere som ikke er subscribers enda siden vi fikk utsettelse på gratisperioden. Kommer vel fra MBJ snart tenker jeg.
gamer73 Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 WOTLK kan omtrent ene og alene regnes som skyld i at alle andre MORPG's feiler for tiden.... Jeg er en av dem som nå spiller wow igjen.....men jeg håper selvsagt å returnere til WAR når jeg er lei WOLTK...
Zappy Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 WOTLK kan omtrent ene og alene regnes som skyld i at alle andre MORPG's feiler for tiden.... Jeg er en av dem som nå spiller wow igjen.....men jeg håper selvsagt å returnere til WAR når jeg er lei WOLTK... Nei. Andre MMOer feiler fordi de suger. WAR gjør det jo bra, men jeg har tro på at det vil bli enda bedre så snart 1.1 kommer. Lever i håper på at de leverer.
Hanzo Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Merker nå at WAR begynner å fenge mindre. Er lv29 Archmage, men T3 scenarios tar evig lenge å komme inn i, og i T4 scenarios så møter vi 9 lv40 destruction som grisebanker oss... Levling på så høyt level med å gjøre quests er uaktuelt, veldig veldig dårlig XP konta Scenarios. Valgte også RVR server for litt action, men vi er jo delt opp i hver vår kan av kartet, så oddsen for at du treffer en av motsatt side er jo svimlende liten. Har blitt ganka to ganger sålangt. Greit å ikke bli corpscampa hvert femte minutt, men jeg vil ha litt mer action en bare å stå å venta på at scenarios skal poppe opp...
Rest1peace Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 WOTLK kan omtrent ene og alene regnes som skyld i at alle andre MORPG's feiler for tiden.... Jeg er en av dem som nå spiller wow igjen.....men jeg håper selvsagt å returnere til WAR når jeg er lei WOLTK... Nei. Andre MMOer feiler fordi de suger. WAR gjør det jo bra, men jeg har tro på at det vil bli enda bedre så snart 1.1 kommer. Lever i håper på at de leverer. hvor lenge til er det denne patchen kommer? er det den store patchen? det bør være noe bra
MysticoN Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 den kommer i desember. ja det er mye bra i den. 2 nye klasser, og rewamp samt mye snacks til de klassene som allerede er i spillet.
Zappy Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 (endret) den kommer i desember. ja det er mye bra i den. 2 nye klasser, og rewamp samt mye snacks til de klassene som allerede er i spillet. Veeel, de sa at patchen kommer "i høst", mens classene kommer i desember. Tror ikke de har sagt at de vil komme i 1.1... Med fare for å ta feil da. 1.1 vil nok bli den første balanser patchen. Kommer mye class changes, item changes, item linking, RvR-influence (woot), chat forbedringer og en bøtte med PvE stash (instancer blant annet). Blir spennende å se. Endret 4. november 2008 av Zappy
MysticoN Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 joda, det stemmer vel kanskje det. mener å huske å ha lest en plass at alt kom i samme pakke (1.1). men men, er ikke sikker:)
teletubbiekid Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 (endret) Merker nå at WAR begynner å fenge mindre. Er lv29 Archmage, men T3 scenarios tar evig lenge å komme inn i, og i T4 scenarios så møter vi 9 lv40 destruction som grisebanker oss... Levling på så høyt level med å gjøre quests er uaktuelt, veldig veldig dårlig XP konta Scenarios. Valgte også RVR server for litt action, men vi er jo delt opp i hver vår kan av kartet, så oddsen for at du treffer en av motsatt side er jo svimlende liten. Har blitt ganka to ganger sålangt. Greit å ikke bli corpscampa hvert femte minutt, men jeg vil ha litt mer action en bare å stå å venta på at scenarios skal poppe opp... Kjenner meg igjen i det du sier, bortsett fra at jeg er lvl 22 Black Orc. Jeg har hørt noen rykter om at det snart skal bli muligheter for å emigrere gratis, noen som vet noe mer om det? Endret 4. november 2008 av teletubbiekid
Hanzo Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Merker nå at WAR begynner å fenge mindre. Er lv29 Archmage, men T3 scenarios tar evig lenge å komme inn i, og i T4 scenarios så møter vi 9 lv40 destruction som grisebanker oss... Levling på så høyt level med å gjøre quests er uaktuelt, veldig veldig dårlig XP konta Scenarios. Valgte også RVR server for litt action, men vi er jo delt opp i hver vår kan av kartet, så oddsen for at du treffer en av motsatt side er jo svimlende liten. Har blitt ganka to ganger sålangt. Greit å ikke bli corpscampa hvert femte minutt, men jeg vil ha litt mer action en bare å stå å venta på at scenarios skal poppe opp... Kjenner meg igjen i det du sier, bortsett fra at jeg er lvl 22 Black Orc. Jeg har hørt noen rykter om at det snart skal bli muligheter for å emigrere gratis, noen som vet noe mer om det? Der er offisielt med gratis migrering i nær fremtid, men det er vel fortsatt litt usikkert på hvilke servere. Det vil i første omgang kun dreie seg om low-pop servere, usikker på om min server (Finuval Plain) går i denne kategorien. Det må bli mer action snart ihvertfall, ellers blir det WOTLK på meg om to korte uker er jeg redd.
teletubbiekid Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 (endret) Emigrering fra eller til low-pop servere? Selv spiller jeg på Clar Karond, og den er low-pop som faen. Endret 4. november 2008 av teletubbiekid
Zappy Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Pft, det fine med WAR er at man kan ta en pause uten at det betyr noe. I Wow faller man på en måte bak om man ikke logger på hver dag. Ta en pause med wotkl og titt innom etter 1.1.
MadRos Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 er en av de som ikke subscriba, gidder ikke mer, kansje etterhvert.
oophus_3do Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 (endret) Heh, merkelig at det jeg spurte spørsmål om før spillet kom ut faktisk var en korrekt "frykt" og "analyse" for hva som ville skje med spillet når folk flest kom til endgame. Virker som det eneste folk gjør er å levle opp til level 40, prøve å ta over et keep eller 3 for så å lage en alt. Eneste som er verdt å gjøre i spillet er altså det å levle karakterer ettersom det å rumle rundt og vente på at den andre siden skal gjøre noe ved endgame kan bli litt ensformig etterhvert. Nei, for min del så blir det nok en liten pause fra MMO hysterieret hvis ikke Darkfall eller Mortal Online leverer litt nytt i denne tragiske (IMO) sjangeren. Skjønner ikke utviklere at det å lage et "theme park" MMO er bånn i bøtta? Altså vi spillere har allerede det produktet/servicen levert, og det heter World of Warcraft. Det skal MYE til for å lage noe som overgår det, ettersom det man lager stort sett kan sammenlignes, og når det kan sammenlignes så er sjansen ganske stor for at et spill som har fått utfolde seg pga perfekt timing og umenneskelige mengder med penger ikke klarer å hamle opp med det som kommer. Til slutt velger vell Blizzard å utfolde seg i sin "mester sjanger" og lager noe som overgår sitt eget spill. Dermed føler jeg at utviklere burde prøve å overta noe annet. Altså "sandbox" siden av MMO spill. Der finnes det lite spill forutenom EVE som jo for noen av oss er litt "out there". Jeg klarte hvertfall ikke helt å leve meg inn i det å "være" et romskip. Nei, jeg trur folk flest er klare for å prøve ut et "sandbox" spill, hvis de ikke skal kjøre på med WotLK for å prøve den nye "berg-og-dalbanen" til Blizzard i sin allerede gigantiske "fornøyelses park/theme park". Endret 5. november 2008 av o(O)phus
Zappy Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 (endret) Er nok dessverre sånn nå ja. Men WAR har potensiale i det minste og har ressurser til å komme med patchene som trengs. Jeg koser meg forøvrig sånn det er nå, men det vil nok ikke vare uten forbedringer. Endret 5. november 2008 av Zappy
oophus_3do Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Er nok dessverre sånn nå ja. Men WAR har potensiale i det minste og har ressurser til å komme med patchene som trengs. Jeg koser meg forøvrig sånn det er nå, men det vil nok ikke vare uten forbedringer. Joda, WAR var morsomt det så lenge jeg hadde noen å spille med hvor vi eide i scenarios. Men så fort man må levle litt aleine, så fant jeg ut at det faktisk var morsommere å spille noe annet. Og nå som de som har levlet fra meg av diverse grunner sier at de heller spiller på alts enn å rave rundt i endgame som jo "egentlig" skal være MMO spillenes "start", så er det jo noe galt. Så det jeg spør da, hva er det som kommer? Jeg har ikke fulgt med på patch notes og slike ting, men jeg ser da heller ikke noen tråder som heter noe som "ENDELIG END GAME FOR OSS!" ellernoe i den duren der. Så hva har dem sakt skal fikse dette problemet? Og hva kan dem legge til som Blizzard ikke allerede gjør bra, eller godt nok? Poenget mitt er vell slik at slike spill som WAR allerede har en mye større storebror WoW, slik at vil dem klare å holde på sine spillere hvis det viser seg at det de legger til allerede blir gjort, og omtrent er perfeksjonert hos storebroren sin? Age of Conan ble jo hypet opp i skyene og over det igjen pga de skulle levere noe som var litt utenfor normen. Men til syvende og sist så viste det seg jo at dette også endte opp med å være et "theme park" spill ettersom "sandbox" ellementene i spillet ikke var til stedet, og hvis det var der, så funket dem jo ikke. Så det jeg da lurte på, hva var det ved dette spillet som folk ble hypet opp på? Var det sandbox ellementene, eller var det Conan liksom? Var det sandbox ellementene, så må det jo si at vi alle er klare for noe nytt? Noe jeg håper de store selskapene legger merke til slik at vi faktisk får et "WoW" i en sandbox versjon.
Christeven Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 (endret) det virker hvertfall som om spillermassen har sunket. Da samtlige servere som var high under første måneden er medium, og de som var med er low nå. Har laget masse alter, for er så lei av tor anroc i det uendelige. Så på altene er veldig mange jeg møter "nye" spillere fra andre servere. Endret 5. november 2008 av Christeven
Bulletus Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 det virker hvertfall som om spillermassen har sunket. Da samtlige servere som var high under første måneden er medium, og de som var med er low nå. De åpnet for flere spillere på serverene etter den første måneden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå