Birdielòl Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Hey. imorgen har jeg en skoleoppgave der vi skal skrive en intervju;) hadde tenkt å skrive om wow og raidere. Har noen forslag på hva slags spørsmåler jeg skal ha og svare på?
Jørgen Sørheim Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
Bear^ Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Tror du skal finne ut et grunnspørsmål hva du vil ha ut av intervjuet ditt, hva skal du "få svar på" til slutt når du er ferdig. Hvilken spørsmål kunne du selv tenkt deg å få svar på? Endret 30. oktober 2008 av Bear^
Birdielòl Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Skrevet 30. oktober 2008 Jeg veit ikke hva slags spørsmåler jeg skal stille;S men det skal hvertfall handle om raids, kan noen hjelpe?
Ayb Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 1: Raider du, og eventuelt hvor mye hver dag/uke? 2: Raider du for underholdningens skyld, eller for epix? 3: Hvor langt har du/guilden din kommet i progress? 4: Er omverdenen (IRL) et problem for deg med tanke på raiding? Etc. etc.
Alpakasso Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Du kan spørre om: - Avhengighet - det sosiale rundt raiding - hvorfor spiller du? - når, og hvor ofte spiller du? - hvor mye tid som har blitt brukt på WoW - DKDKDKDKDKDKDK??? *edit: Bare pass på å ikke spørre ja/nei-spørsmål. Endret 30. oktober 2008 av -Evolution-
Jørgen Sørheim Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Da emnetittelen ikke er endret, stenges tråden.
Anbefalte innlegg