Sjokoladefisk Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Warhammer spiller jeg på beta clienten (det er selvfølgelig patchet da) og jeg merker noen rare ting, hver gang jeg logger ut og logger inn igjenn så går chatte vinduet tilbake til der det var før, i server list vises ikke alle karakteren jeg har ved siden av server navnet, og i keybindings så går ikke de forskjellige action buttons i rekkefølge, er liksom 1,5,100,6,8, helt random liksom. Er dette bare noe som skjer med meg pga beta client eller andre grunner, eller er det slikt for dere også?
Topguy Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Warhammer spiller jeg på beta clienten (det er selvfølgelig patchet da) og jeg merker noen rare ting, hver gang jeg logger ut og logger inn igjenn så går chatte vinduet tilbake til der det var før, i server list vises ikke alle karakteren jeg har ved siden av server navnet, og i keybindings så går ikke de forskjellige action buttons i rekkefølge, er liksom 1,5,100,6,8, helt random liksom.Er dette bare noe som skjer med meg pga beta client eller andre grunner, eller er det slikt for dere også? Tviler på at de buggene du beskriver er unike for folk som har patchet beta-klient. Alle klientfilene skal være identisk uansett hvor du fikk klienten ifra. Mulig det er noen unntak relatert til video-filer som bare fantes på CD/DVD.
Sjokoladefisk Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 Enda en ting jeg har lagt merke til, er at man kan se intro cinematic eller noe slikt på character selection, når jeg trykker der kommer det da opp et vindu, men det er bare svart. Er det slikt for alle?
Monsoon Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Introfilmen er visst bare med på release versjonen. Jeg trur ikke den ble lasta ned med noen patcher når du gikk fra beta til release. Du kan se den i HD her http://www.gametrailers.com/player/38372.html?type=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå