Gå til innhold

Hvor lang leveringstid er det på far cry 2 fra www.videogamesplus.ca?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har bestillt far cry 2 fra http://www.videogamesplus.ca/.

Jeg bestilte det 14/10, og de skulle ha det inne tirsdag 21/10.

Det ble sendt torsdag 23/10, ...og jeg har ikke fått det enda.

 

Noen som vet hvor lang tid det tar før spillet kommer?

 

Har følt stor sorg hvær dag når jeg kommer hjem og finner ei tom postkasse.... :cry:

 

 

Enten har det vært uvanelig treg sending, ellers så tror jeg nok at tollen er inen i bildet.

Så på status og sporenummer hvis du har. Trolig får du en lapp fra posten i postkassen i løpet av kort tid. :nei:

Lenke til kommentar

Tror ikke det er mulig og spore denne pakken. Den blir sendt som et vandlig brev, og kommer rett i postkassa mi.

Jeg sendte mail til dem i går og spurte om sporings-nummer, men har ikke fått noe svar enda.

Jeg får vel bare smøre meg med enda litt mer tolmodighet og vente litt mer... :)

Lenke til kommentar

Fikk brev fra postens godssenter i dag.

Melding om ankommet ufortollet sending.

 

Her står det at jeg må sende dem kvittering eller faktura som viser sendingens innhold og verdi. Unngå forsinkelse neste gang - be avsender legge sendingsfaktura utenpå sendingen!

 

For noen nisser! Og dette burde videogameplus ha gjort uten at jeg ber dem om det.

De sender jo sikkert ut hundrevis av spill hvær eneste dag.

Lenke til kommentar

Fikk spillet i går. Torsdag 7. november.

Jeg fikk det ikke i postkassa, men måtte hente det på postkontoret.

Måtte også betale 179 kroner i toll eller moms eller noe sånt.

Måtte tidligere maile kvittering med pakkens innhold og verdi fordi dette var ikke vedlagt, men utenpå pakken var det klistret en lappe der all denne info var påskrevet.

Dette var ikke bra, spillet ble heller ikke noe særlig billigere, og masse irritasjon pga masse venting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...