Gå til innhold

Spm ang flashing x360


Anbefalte innlegg

Lite spørsmål!

 

Har fått flasha 360`n samt fått tak i Gears of War 2 idag!

 

Må jeg lage en ny profil som jeg bare bruker offline. Eller kan jeg bruke den vanlige profilen, bare at jeg tar ut den trådløse adapteren, slik at jeg ikke er online!??

 

 

Isåfall, hva skjer når jeg går online selv om jeg ikke spiller gow2?

det står jo at jeg har spillt spillet. hm :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7
Tror det er mest sjangse for å bli bannet hvis man går online i et brent spill som ikke er lansert enda!

man blir jo ikke bannet hvis man spiller et brent spill etter at det har kommet ut i butikkene?

 

Jo desverre. Har ingenting med lanseringsdato å gjøre.

 

Det er heller ingen som vet helt sikker hva som gjør at xbox oppdager at du har flashet den. Det er det kun Microsoft som gjør. Men etter hva folk har rapportert minsker sjangsen drastisk om du ikke spiller brente spill på nettet. Men om konsollen er koblet til nettet eller ikke spiller ingen rolle.

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

Jeg hadde hvertfall ikke flasha Xboxen min noen uker før det kommer en gigantisk dashboard update med masse nye features. :p

 

Man skulle jo tro at det er en prioritet for Microsoft å banne folk som piratkopierer, ligger garantert noen nye triks sammen med dashboard updaten.

 

Har man god nok økonomi til at man risker at Xboxen blir låst av Microsoft, har man god nok råd til å kjøpe spillene man vil spille synes nå jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
Ikke noe å bekymre seg for, spill live til krampa tar deg, så lenge spillet er "stealth" patchet.... sjangsen for å bli tatt er minimal ;)

 

 

Spillet et stealth patchet :)

Syns det er mye att og fram her nå! hmm

 

Det er egentlig ikke så veldig mye att og frem. Hvis både firmwaren er siste versjon _og_ spillet er patchet riktig, har du minsket sjangsene for å bli tatt så mye som mulig. Det betyr ikke at det er umulig å bli tatt, for den muligheten er der uansett (og enda større for hver gang ms kommer med en dashboard update ;))

 

Virker som du er veldig nervøs for at den konsollen du har brukt alle ukepengene de siste to åra på, plutselig skal bli ubrukelig for det ene spillet du kjøpte. Det skulle du desverre ha tenkt på før du flashet. ha!

 

Måtte de røde ringene ta deg, din kjipe pirat

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...