Gå til innhold

Bærbare danker ut stasjonære!


Anbefalte innlegg

Det folk kjøper mest av er det produsenter vil fokusere på. Hvis bærbare stjeler mer og mer marked fra stasjonære så vil de etterhvert dominere markedet. Enkelt og greit. Hvorvidt det faktisk skjer gjennstår å se. Jeg er ikke i tvil om at entusiaster og andre som trenger mer rå og billig datakraft fortsatt i fremtiden vil velge stasjonær pc, men hovedgruppen som kjøper datamaskiner trenger ikke noe sterkere enn det en bærbar til 5-6 tusen kan gi dem i dag. Det den største kundegruppen kjøper er det som vil dominere markedet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har begge deler men elsker den stasjonere maskinen min mye mer enn bærbar. Er jo fint å ligge på sofaen å surfe menst du ser på TV da :roll:

 

Synest de ekstreme gaming-bærbare maskinene bare er alt for mye. For lite kjøling/ blir så varme at de slår seg av. Dette er vertfall noe jeg har erfart. Blir vell bedre med årene som går:p Men jeg liker også veldig godt å fikse/ adde nye deler/ fancy ting i maskinen så stasjoner ftw!;)

Lenke til kommentar

Jeg hadde også stasjonær maskin før, men jeg måtte etterhvert innse at jeg hadde mer morro med å bestille nye deler, bygge sammen maskinen, for deretter å klokke den og deretter sjekke hva den var god for enn jeg hadde når jeg spillte på den. Bærbar passer mye bedre. Akkurat nå er den koblet til hdtv'n min noe som er helt konge. Ellers bruker jeg den når jeg ligger i sofaen eller sitter ved skrivepulten. Det tar også 5 minutter å pakke den ned hvis jeg skal et sted. Alt sammen får også plass i en liten veske. For litt over 10.000 får du en bærbar som klarer alt av dagens spill. Langt unna maks grafikk selvsagt, men det funker. Ellers spiller jeg stort sett på xbox uansett. synes at det er mye bedre.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...