Gå til innhold

Warhammer Online: Hvilken klasse på destruction siden? :s

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiller engineer og shadow warrior på burlok serveren.

Men føler at serveren er litt tomt der og vil også prøve destruction siden.

Jeg har prøvd shaman til lvl 6, men syntes at dette med og ha friendly target og enemy target sammtidig bare blir styr, og healing føltes rett og slett veldig kaotisk, dessuten har jeg ikke så lyst til og være healer klasse heller.

Prøvde disciple of khaine til cirka lvl 6, samme greie som med shaman, har ikke spesielt lyst til og heale. Har prøvd squig herde til lvl 10, men siden jeg allerede spiller 2 ranged classer har jeg lyst til og prøve noe nytt, prøvde også black orc, men likte ikke og være tank i det hele tatt.

Har også prøvd marauder til lvl 10, men likte ikke helt spillestilen, og heller ikke rustningen de får gjennom spillet.

Orker rett og slett ikke prøve meg frem med flere klasser på destruction siden, så jeg lurer på, hvilke klasser burde jeg prøve og lvle høyere? eller hvilke andre klasser burde jeg prøve?

Tenkte litt og prøve sorcerer, noen andre og anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Uhm, den eneste classen du ikke har sagt at du ikke liker er vel sorc eller engineer mirroren Magus...

Saann ellers er Zealot en konge class om du vil proeve deg paa en pur healer class.

Endret av Zappy
Skrevet

Witch Elf har gode angreps animasjoner (de flyter godt ulikt de fleste i Destruction). Så lenge du ikke flyr inn alene så får du nesten alltid tiden du trenger til å slakte andre enn tanks, men til gjengjeld så dør du fort når du får oppmerksomheta.

Marauder er veldig rett frem. Du har forhåpentligvis en melee kamerat og du flyr sammen med han og spammer enten 1ner tasten eller 2rn. Den tåler mer juling enn WE og er fremdeles istand til å ta de fleste klasser.

Sorceress kan være moro, men er ikke for alle. Så lenge du har en healer er det helt sinnsykt hvor mye skade du kan gjøre. Så fort du er uten healer blir det mer vanlig skade, men fremdeles brukbart. Alle kommer til å gå for deg og alle kan drepe deg. Så det blir mye respawning.

Magus er som engie. Avhengig av hvor langt du spilte engie så vet du hva du skal forvente deg. Jeg digger denne klassen, men mange misliker den fordi de forventer en sorceress på en tallerken. Han blir ikke egentlig spillbar før et stykke ut i T2.

Skrevet (endret)
Hva med den nye dark elf klassen som kommer nå, hvordan funker den, og hvilken klasse på Order siden er det den er lik.

Black Guard. Det blir en mirror til Ironbreaker. Etterhvert som Black Guard er i kamp så får de mer og mer hat og det hatet gjør at de blir vanskeligere å drepe. Derfor må de burstes ned tidlig i en kamp ellers har man en uslåelig vegg av dark elf på seg.

Det blir nok ikke til noe spesielt mer dps enn de andre tanksene, så likte du ikke en så liker du antaglig ikke han heller.

Endret av Aran
Skrevet (endret)

Har en marauder i 21 (22 om 5 %) og er veldig godt fornøyd med han. Han er røff, og gjør bra damage. Jeg liker marauder bedre enn WE fordi Marauderen tåler litt mer juling, gjør kanskje litt mindre damage da. Men kan overleve ganske mye lenger enn WE. Anngående armor, syns det var teit i starten, men etterhvert får man bare sykt diggbare shoulderpad(s).. Digger utseende på Marauderen, brutal og barbarisk. Spillestilen er noe du vender deg til, spilte en black orc til 22, men gjorde for lite damage, så byttet til Marauder. Angrer ikke, dritmorro å spille..

Her har vi et bilde av han i lvl 21;

post-86179-1225394366_thumb.jpg

Endret av SideburnsKongen
Skrevet

Tror kanskje jeg skal fortsettel litt på marauderen da, Men hvordan spilles de senere i spillet?

For meg (er jo lavt lvl, men uansett) er det liksom og springe inn og bruke de få samme skillsa om og om igjenn og se på at karakteren veiver vilt rundt seg med våpenet sitt x)

Skrevet

Ehh, sånn spillestil bruker jeg mange skills, førts fjerner jeg thoughfnessen med 50-60 eller noe, så tar jeg en damage over time skill, som stacker opp til 3 ganger. Så pøser jeg på med et par andre damage skills, når de har under 50 % helse, har jeg en skill med en del mer damage enn de andre, på denne tiden er morale ability skillen klar, med 500-600 damage, da har de lite liv, eller er død for lengst.. :p Eier det meste.. :)

Anngående scenarios har du også en fordel som Marauder..

Spiller en del scenarios hvor man skal ta over en artifact, med maurader kan man bruke flee, også har Marauder en ekstra løpeskill, charge, da kommer jeg før alle andre, tar artipacten, og hjelper teamet på den måten.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...