Gå til innhold

iPhone fra U.S.A

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg kjøper en iPhone fra U.S.A, kan jeg da bruke den i Norge uten å gjøre noe som helst med den, eller må jeg legge inn ny cracket software?

Takker for alle svar på forhånd. ;)

-Thomas.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

iPhone 3G selges ikke uten abonnement med binding i USA og kan ikke låses opp for bruk i Norge. Du må eventuelt kjøpe en hardware-basert opplåsning, basert på en liten brikke som du legger inntil sim-kortet ditt.

Skrevet
Hvis jeg kjøper en iPhone fra U.S.A, kan jeg da bruke den i Norge uten å gjøre noe som helst med den, eller må jeg legge inn ny cracket software?

-Thomas.

Ei i klassen min sa hun hadde bestilt en iPhone fra USA. Den hadde kostet under 3000kr, og hun låste opp sperren ved å sende den til www.unlock.no som er et firma i Bergen.

:)

Skrevet

-Thomas.

Ei i klassen min sa hun hadde bestilt en iPhone fra USA. Den hadde kostet under 3000kr, og hun låste opp sperren ved å sende den til www.unlock.no som er et firma i Bergen.

:)

Redan påpekat i tråden men gør det en gang til sån att ikke noen går i fella.... Pt FINNES DET IKKE noen software basert løsning for å gjøre iPhone 3G "SIM fri". Ikke heller "unlock.no" kan tilby dette. Det som står på deres side gjelder iPhone 2G versjonen og vil ikke fungere for 3G versjonen.

Det finnes folk som har prøvd/kjøpt hardware baserte "SIM kort løsninger" som fungerer "iblant".... Anbefales ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...