Thooomas92 Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Hvis jeg kjøper en iPhone fra U.S.A, kan jeg da bruke den i Norge uten å gjøre noe som helst med den, eller må jeg legge inn ny cracket software? Takker for alle svar på forhånd. -Thomas.
Hedonism Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 iPhone 3G selges ikke uten abonnement med binding i USA og kan ikke låses opp for bruk i Norge. Du må eventuelt kjøpe en hardware-basert opplåsning, basert på en liten brikke som du legger inntil sim-kortet ditt.
ryback Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Denne tråden er hovedsaken til amobil? Dem om det.
emre5 Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 "Lønner det seg å kjøpe Iphone fra utlandet, for eksempel USA?" Eh, nei. Takk for meg.
mariu1519 Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Hvis jeg kjøper en iPhone fra U.S.A, kan jeg da bruke den i Norge uten å gjøre noe som helst med den, eller må jeg legge inn ny cracket software? Takker for alle svar på forhånd. -Thomas. Ei i klassen min sa hun hadde bestilt en iPhone fra USA. Den hadde kostet under 3000kr, og hun låste opp sperren ved å sende den til www.unlock.no som er et firma i Bergen.
Thooomas92 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Skrevet 30. oktober 2008 Takk for alle svar. Jeg får se etter hvert hva det blir til, men jeg tror jeg holder meg til å kjøpe telefoner innenlands
superswede Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Hvis jeg kjøper en iPhone fra U.S.A, kan jeg da bruke den i Norge uten å gjøre noe som helst med den, eller må jeg legge inn ny cracket software? Takker for alle svar på forhånd. -Thomas. Ei i klassen min sa hun hadde bestilt en iPhone fra USA. Den hadde kostet under 3000kr, og hun låste opp sperren ved å sende den til www.unlock.no som er et firma i Bergen. Redan påpekat i tråden men gør det en gang til sån att ikke noen går i fella.... Pt FINNES DET IKKE noen software basert løsning for å gjøre iPhone 3G "SIM fri". Ikke heller "unlock.no" kan tilby dette. Det som står på deres side gjelder iPhone 2G versjonen og vil ikke fungere for 3G versjonen. Det finnes folk som har prøvd/kjøpt hardware baserte "SIM kort løsninger" som fungerer "iblant".... Anbefales ikke.
Mobilus Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Ulåste 3G Iphone kan kjøpes hos Idedata i Norge. Koster litt men..
Blåbær Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Billigere å bare kjøpe ifra netcom og betale deg ut av abb fra dem.
prebenaa Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Billigere å bare kjøpe ifra netcom og betale deg ut av abb fra dem. Noen som vet hva det koster å betale seg ut?
mikaragua Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Noen som vet hva det koster å betale seg ut? Ja. http://www.mobilen.no/wip4/saa_mye_koster_.../d.epl?id=30535
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå