toazty Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 ja nå er det snart stortingsvalg igjen her i norge, så nå tenkte jeg at jeg skulle sette meg ganske så godt inn i den nasjonale politikken her i norge. stemte selv frp ved kommune valg pga av at de stod for et par store ting i den kommunen jeg bor i. men tviler litt på at det blir noe frp stemme fra meg ved stortingsvalg, men nå ønsker jeg å sette meg godt inn i hva partiene står for og hva de ikke står for . og da ønsker jeg å lese objektive fakta. ikke noe "propaganda" opplegg . noen som har noen nett sider jeg kan klikke meg inn på?
Alinoe Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Hva mener du med "objektive fakta"? Det beste er vel å lese alles respektive partiprogrammer?
toazty Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Skrevet 29. oktober 2008 partiprogrammene står det ikke de tingene de er imot.. er vel minst like viktig som de tingene de står for
€uropa Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Partiene holder vel gjerne litt mer med sine egne meninger?
monzilla Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 partiprogrammene står det ikke de tingene de er imot.. er vel minst like viktig som de tingene de står for Det sier jo seg selv at hvis parti er for eiendomsskatt så er de i mot å fjerne den. For eksempel...
krage83 Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 tja om du skal sette deg godt inn i ting så er åpenbart partiprogrammene et fint sted å begynne :-) Men teori er fint, men det er praksis og bare praksis som teller På stortingets nettsider ligger det protokoller fra alle møter, der kan du se hva de enkelte partiene har stemt for, og hva de har stemt mot. men det er jo noen tusen sider å lese :-)
toazty Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Skrevet 29. oktober 2008 har lest i 3 timer nå, og har storkost meg..
KVTL Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Her er en infor tråd om dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=469162 Denne stenges da den ikke oppfyller vilkårene for posting i denne delen avforumet. MVH KVTL
Anbefalte innlegg