Gå til innhold

Uttalelse av ditt nick

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Når jeg leser gjennom dette er det et spørsmål som surrer gjennom hodet mitt: Hvorfor må alle ha nick som både er dritvanskelig å uttale og å skrive? Vet jeg sannsynligvis ikke er så mye bedre da, men spørsmålet surrer i hodet mitt likevel.

er ikke det der forløperen til VW Corrado da? Ikke vanskelig i det hele tatt...

Uansett, mitt uttales "bjirn" :D

Skrevet

Jeg uttaler nicket mitt slik: SE-FF-DE

Bare og utale bokstavene etterhverandre som om de ikke hadde noen sammenheng. Det er mange som skriver dette da:

CDF og da bli det SE-DE-FF

Skrevet

Endelig en som har forstått det! Grattis til deg bjirn og velkommen til forumet! :D

Skrevet

Hei!

Hassan uttales forholdsvis rett fram.Ein kan tenke på intim såpen Asan.Legge til ein H forran og ein ekstra S.Og legge vekt på den eine Sén.

Og for å rydde alle tvil av vegen så kommer ikkje nicket mitt som eit resultat av intim såpen ;)

Skrevet
den som ikke klarer og utale Kebab Gud ... er ikke norsk ... ..(??)

så da får jeg ta K-DoG da .. altså .. [Kei-Dåg] ... thats all

Nei, [kej-dågg].. :roll:

Er fonectics så vanskelig da?

Skrevet
Hvordan uttaler du ditt nick?

Etter å ha hatt mange som har spurt om akkurat dette så svarer jeg dere nå: Eh-the-lion

bare lurer, men skal ikke det uttales sånn:ekthe'lee-on

Skrevet

Artikk, blir vel sånn nogenlunde. Men når vi snakker om nick, så begynner jeg å bli lei at folk som regel skriver artic, altså uten c'n! :grumpy:

Skrevet

Endelig en som har forstått det! Grattis til deg bjirn og velkommen til forumet! :D

Hehe... Takk takk ;) Så på en Scirocco for en liten stund siden, men ble ikke noe av :)

Skrevet

Tigeren, rett fram..

Jeg kalte meg det i stedet for Theeghooorhaaayn (eller noe sånt) slik at alle som leste det skulle forstå hvordan de skulle uttale det. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...