CR-7 Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Er i militæret, Jeg rekker ikke å trene 4-5ganger i uka, Altså en kroppsdel hverdag, eller to, F.eks Bryst, Triceps. Får ikke tid til det. Jeg vil ha et treningsprogram der jeg trener hele kroppen, tenkt til å trene 2-3 ganger i uka, pluss jogging. Veier 70Kilo, 19år. Trent en god del før. Noen som har noen gode Treningsopplegg!? Hardt og effektivitet Treningsprogram helst.. , vil bygge opp muskler. TAKK PÅ FORHÅND!
CR-7 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har tilgang til det meste.. Jævla bra Trenings Senter her. Bare kom med erfaringer. =) Takk!
Bebeluv Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg driver med RYP (Release Your potential) som jeg elsker, gleder meg til hver trening (Sitter her, siden jeg har fri i dag ) Jeg synes selve oppsettet virker bra, gode øvelser. Nå har ikke jeg kommet til den beste delen engang, den delen med 5 reps skal være knall. Så har du et litt mer "hardcore" program som er Stronglifts 5x5 som skal være bra. Disse programmene har trening annenhver dag
CR-7 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Skrevet 29. oktober 2008 legg gjerne link til de forskjellige treningsprogrammene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå