Gå til innhold

First aid burde ta diseases!

Anbefalte innlegg

Skrevet

OK, ikke ta den siste posten min dønn seriøst er du snill, den er mest et oppgitt sukk etter en lang dag og en avsporet tråd. Jeg er klar over hvordan plaguelands etc. ble til, men det var ikke det jeg egentlig skulle frem til med denne posten.

Men sånn jeg ser det er ikke Plague of Undeath det samme som en disease. Mulig jeg tar feil der, at det teknisk sett er det, men dette er i alle fall utgangspunktet mitt. (Står forøvrig det her på wowwiki : There is significant evidence that the plague is fungal in nature. The best evidence for this is Plaguewood. However, this is corroborated by the clouds of what may be spore that eminate from vats of the plague.)

- Shamans kurerer diseases, men ikke Plague of Undeath

- Paladins kurerer diseases, men ikke Plague of Undeath

- Jremedy kurerer diseases (til en viss lvl), men ikke Plague of Undeath

HVIS man hadde hatt en first-aid sak som kurerte diseases, hadde den ikke trengt å kurere Plague of Undeath den heller. Den kunne het Homemade Jungle Remedy og hatt gul tekst "Approved by Colonel Kurzen!" for den saks skyld.

- Jeg tror ikke dette hadde nerfet Death Knights.

- Jeg tror ikke dette hadde påvirket PVP balansen i spillet.

- Jeg tror heller ikke dette hadde vært helt lorebreaking, HVIS man tar utgangspunkt i at Plague of Undeath ikke er en disease.

Grunnen til at jeg mente anti-disease kunne vært first aid, er at jeg ser på det som en "fysisk" ting på linje med poisons (som man kurerer med first aid), mens en curse er magi.

(Eneste jeg kommer på der i farta som varer litt er Curse of Stalvan, på rundt level 30, og den er faktisk ikke så ille. Reduserer et par stats i 10 minutter eller noe. Merker det stort sett bare på grafikken at man har den)

Uansett; jeg står ved mitt opprinnelige synspunkt, selv om det har blitt en og annen avsporing her ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel jeg ser ikke helt hvorfor alle skal få tilgang til fordelene som enkelte klasser har, om alle skal kunne få springe rundt å kurrere diseas så hadde blant annet en del talent points for paladins vært totalt unødvendige for alle kunne gjøre det.

Skrevet
Nei?

Ohnei, roguen kan bandasjere seg, priest er en broken class.

Ikke glem at Shamans har vært totalt ubrukelige siden de introduserte mulighet til å fjerne gift med first aid da

Skrevet

Dere kan være så usakelige som dere bare vil. Fakta er at det IKKE er i spillet i dag, og det tyder på at Blizzard ikke vil ha dette i spillet. Det er ikke noe de bare har "glemt".

Skrevet
Dere kan være så usakelige som dere bare vil. Fakta er at det IKKE er i spillet i dag, og det tyder på at Blizzard ikke vil ha dette i spillet. Det er ikke noe de bare har "glemt".

Du framstiller det som at Blizzard har tenkt på alt, det har de faktisk ikke. Firstaid stammer fra starten av WoW og da var det ikke tenkt på noenting. Fint eksempel er at alle undeadvaktene var level 62-elites med egene navn "Deathguard Dillinger" f.eks, og ikke bare "Forsaken Deathguard". Det ble klaga på og fiksa.

Du har også maces fra level 60 med 8 sekunder stun og trinkets som silencer i 15sec.. Dette er alle eksempler på at Blizzard ikke alltid har tenkt på alt. Greia er vel rett og slett at ingen har foreslått Diseaseremoval fra First Aid før, i allefall ikke mer en et par ganger.

Skrevet
Prøvd Purification Potion? Er vel litt høyere level enn Jungle Remedy. Blizzard kunne vel kommet med en Greater Purification Potion f.eks.

Correct me if I'm helt på viddene her :)

Jøss, den der visste jeg ikke om! Ser oppskriften var world drop før, men at den er trainable i Hellfire Peninsula nå. Får suge tak i en eller annen alchemist og få laget en stack eller to :)

Takker og bukker, mann!

Fant den her også plutselig : Restorative Potion. Den og har vel begrenset effekt på høyere level targets, og recipen er en quest reward for et q som krever at du har aclhemy. Men greit å vite!

*lytter etter paladins som gråter sårt*

Nei.. tror ikke de bryr seg :!:

Skrevet

Du framstiller det som at Blizzard har tenkt på alt, det har de faktisk ikke. Firstaid stammer fra starten av WoW og da var det ikke tenkt på noenting. Fint eksempel er at alle undeadvaktene var level 62-elites med egene navn "Deathguard Dillinger" f.eks, og ikke bare "Forsaken Deathguard". Det ble klaga på og fiksa.

Du har også maces fra level 60 med 8 sekunder stun og trinkets som silencer i 15sec.. Dette er alle eksempler på at Blizzard ikke alltid har tenkt på alt. Greia er vel rett og slett at ingen har foreslått Diseaseremoval fra First Aid før, i allefall ikke mer en et par ganger.

Diseaseremoval som du kaller det virker ikke som en type ting som dette forumet er pioneerer i å foreslå. Det er en stor forskjell på å endre titusenvis av NPCer og items, og på å legge til innhold i proffesions for en expansion.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...